خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در بازدید از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

نگاه علاقه مندان به وقف نیازمند تغییر است

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در بازدید از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: باید وقف را به یک گفتمان قالب تبدیل کرده وتغییر نگاه را در تمام افرادی که علاقمند به فعالیت در حوزه وقف هستند را ایجاد کنیم که این تغییر به سمت تأمین نیازهای جامعه باشد و بتوانیم به رشد و تعالی مناسبی دست یابیم.
کد خبر: ۸۹۰۸۵۸۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بازدید و با مدیر و فعالان آن مجموعه گفت‌وگو کرد.
در این بازدید، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مسائلی که امروز باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد، توجه به نیازهای جدید جامعه امروز است و وقف به عنوان یک تأسیس ارزشمند دینی می‌تواند بسیاری از این نیازها را مرتفع کند.
داود محمدی بیان کرد: امروز در حوزه‌های مربوط به بهداشت و درمان، عمران و آبادانی در روستاها و شهرها، شرکت‌های دانش‌بنیان، علم و فناووری بخش‌های مختلفی وجود دارد که توجه به این حوزه‌ها و استفاده از حوزه وقف، ارزشمند و تأثیرگذار است و ضمن تأمین نیازهای جامعه، می‌تواند انسان را در رشد، توسعه و ارتقای جایگاه دینی از یک جایگاه مطلوبی برخوردار سازد.
وی گفت: باید وقف را به یک گفتمان قالب تبدیل کرده وتغییر نگاه را در تمام افرادی که علاقمند به فعالیت در حوزه وقف هستند را ایجاد کنیم که این تغییر به سمت تأمین نیازهای جامعه باشد و بتوانیم به رشد و تعالی مناسبی دست یابیم.
در ابتدای این بازدید حجت الاسلام عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و سایر معاونین و روسای ستادی این اداره کل گزارشی از روند فعالیت های این اداره کل ارائه نمودند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها