این اردوی فرهنگی تربیتی به مدت سه روز در شهر مقدس قم با حضور اساتید برجسته کشوری و با موضوعات متنوع فرهنگی و تربیتی و ... برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۵۹۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، اردوی فرهنگی تربیتی و توانمندسازی حلقه های ویژه صالحین ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری به مدت سه روز در شهر مقدس قم برگزار شد. 

 

این اردوی فرهنگی تفریحی با شرکت اعضای گروه های ویژه و نمونه صالحین ناحیه و طی مراسم بدرقه ای با حضور فرماندهی و کارکنان ناحیه به سمت شهر مقدس قم حرکت و بعد از مدتی وارد اردوگاه فرهنگی تفریحی بوستان ولایت این شهر شدند.

 

همچنین مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی با حضور " محسن کریمی" فرمانده ناحیه برگزار و سپس برنامه های اردو و سین کلاس های آموزشی نیز توسط "برادر عابدی" مسئول برگزاری اردو توجیه و تشریح گردید.

 

در ادامه کلاس های کارگاه آموزشی با حضور اساتید مجرب و برجسته کشوری همچون؛ حجت الاسلام پاشا پور با موضوع دجالواره و آسیبهای آن، مهندس ضابط با موضوع فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، حجت الاسلام قاسمی با موضوع طب اسلامی، حجت الاسلام شهرجردی با موضوع  سبک زندگی اسلامی و سیره شهداء برگزار شد.

 

در این اردو کلاسهای فوق برنامه همچون تشکیل کارگروه حلقه ها، پخش فیلم و کلیپ ارزشی و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، حضور در دعای ندبه مسجد مقدس جمکران و.. برای شرکت کنندگان پیش بینی شد.

 

ارسال نظرات