امام جمعه سروآباد گفت: دولت می‌تواند در شهرستان سروآباد اشتغال ایجاد کند، اما به محرومیت این منطقه گوش نمی‌دهد و به نظر بنده عامل اصلی بیکاری جوانان خود مسئولان هستند.
کد خبر: ۸۹۰۸۶۲۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید احمد سجادی با اشاه به آمار بالای بیکاری و نبود کارخانجات در شهرستان سروآبادگفت: از دولت می‌خواهیم که در شهرستان سروآباد "تولید و اشتغال" ایجاد کند.


وی گفت: دولت می‌تواند در شهرستان سروآباد اشتغال ایجاد کند، اما به محرومیت این منطقه گوش نمی‌دهد و به نظر بنده عامل اصلی بیکاری جوانان خود مسئولان هستند.


امام جمعه سروآباد تصریح کرد: جوانان این منطقه به کارگری هم قانع هستند و به‌فکر پشت میزنشینی نیستند، اما واقعیت این است که مردم این شهرستان به‌کلی از زندگی کردن ناامید هستند و جوانان هیچ امیدی به کار و زندگی ندارند.


وی گفت: طرح شیلات در "روستای دیوزناو" سروآباد همچنان ناتمام و تکمیل نشده درصورتیکه از این طریق، اشتغال زیادی ایجاد می‌شود و از دولت می‌خواهیم مشکلات آن را پیگیری کند.


دولتمردان "هیچ" کاری برای شهرستان سروآباد انجام نمی‌دهند

ماموستا سجادی با بیان اینکه بهشت ایران زمین در "کوسالان سروآباد" است، با طرح یک پیشنهاد افزود: دولت می‌تواند با ایجاد یک تلکابین از سروآباد به کوسالان، سالانه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی زیادی را برای این منطقه جذب کند، اما مسئولان هیچ کاری نمی‌کنند.


وی اظهار کرد: دولتمردان در استان کردستان برای این منطقه هیچ کاری نمی‌کنند و مسئولان این شهرستان نیز همانند فردی که موظف باشد صبح سرکار برود و ظهر برگرد، کار می‌کنند.


امام جمعه سروآباد با بیان اینکه بنده تاکنون "هیچ" مسئولی را ندیده‌ام که به این شهرستان بیاید و برای جوانان اشتغالی ایجاد کند، گفت: متأسفانه به‌دلیل بیکاری جوانان همیشه شرمنده آنان هستیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات