بوشهر-امام جمعه موقت بندر دیّر گفت: شوراهای اسلامی بجای سیاسی بازی در انتخاب دهیاران و شهرداران تعهد ، تخصص و ولایتمداری را ملاک قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۰۸۶۵۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی امام جمعه موقت بندر دیّر با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت اظهار داشت:این دو شهید عزیز باید الگوی انقلابی گری و روحیه جهادی در مسوولان ما باشند.

وی افزود: اکنون که به  غیر از یک وزیر بقیه وزرای پیشنهادی رئیس جمهور رأی اعتماد از مجلس گرفته اند دولت دیگر بهانه ای ندارد و با تعامل سازنده با مجلس در مسیر حل مشکلات مردم و تحقق منویات رهبری جرکت کند.

امام جمعه موقت بندر دیّر تصریح نمود: روز عرفه بهترین فرصت برای بندگی و استغفار به درگاه خداوند است و شهروندان در دعای عرفه که در مصلای شهدای محراب برگزار می شود حضور چشمگیری داشته باشند.

وی  با بیان اینکه شیعه واقعی هم در شادی وهم در غم اهلبیت حضور فعال دارد ،ادامه داد: دهه امامت و ولایت و ایام عید غدیر خم باید با شکوه هرچه تمام تر برگزار و فضای شهرها و روستاها به بهترین شکل تزیین شود .

بحرانی درباره آغاز بکار شورای پنجم شهر و روستا نیز یاد آور شد: اعضای شورا در پاسداشت رأی مردم باید بدور از سیاسی کاری و جناح بازی بدنبال انتخاب دهیاران و شهردارانی متعهد، متخصص و معتقد به نام و ولی فقیه باشند که خدمت به مردم را یک افتخار بدانند.

خطیب جمعه دیّر با تبریک روز کارمند گفت:رؤسای ادارات کارمندان خدوم را تشویق و  با کارمندانی که رفتار خوبی با ارباب رجوع ندارند برخورد و حتی آنها را به جای دیگری منتقل کنند.

انتهای خبر./

ارسال نظرات