خبرهای داغ:
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از افتتاح 998 واحد مسکن مهر به طور همزمان در استان و همچنین بهره برداری از 20 کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر 590 میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۸۶۶۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مسعود حق لطفی با اعلام این خبر گفت: برای بهره برداری از واحدهای مسکن مهر یادشده 550 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی، واحدهای قابل بهره برداری در شهرستان های این استان را به ترتیب شامل قزوین 46 واحد، البرز 760 واحد، تاکستان 144 واحد و آبیک 48 واحد اعلام کرده و خاطرنشان کرد: این واحدها هم اکنون آماده واگذاری به متقاضیان مسکن مهر است.
مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تلاش خواهد شد که هر چه زودتر پرونده واگذاری واحدهای مسکن مهر به پایان برسد عنوان کرد: این 998 واحد با حضور مهندس مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و دکتر همتی استاندار قزوین به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهد شد.
حق لطفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح های آماده بهره برداری استان در حوزه راه روستایی، افزود: پنج طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی با 40 میلیارد ریال اعتبار نیز در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
به گفته وی، بهسازی و آسفالت راه های روستایی باراجین-شفیع آباد در قزوین به طول سه کیلومتر، مهدی آباد-شاهین تپه در بوئین زهرا به طول پنج کیلومتر، سه راهی آجربند- مرادآباد در بوئین زهرا به طول پنج کیلومتر، آقابابا- نوده لکوان در بوئین زهرا به طول پنج کیلومتر و مشهد- علی آباد در شهرستان آوج به طول 15 کیلومتر از جمله طرح های مورد بهره برداری هستند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها