خبرهای داغ:
نماینده مردم برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اختلافی میان اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران به وجود آید، دود اختلاف به چشم مردم خواهد رفت.
کد خبر: ۸۹۰۸۶۷۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حسینعلی حاجی دلیگانی در آیین تحلیف منتخبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: منتخبان مردم در پیشبرد مسائل عمرانی و فرهنگی وظیفه خطیری دارند.

وی افزود: نمایندگان مجلس، مسؤولان دولتی و منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، باید دست در دست هم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند چراکه در غیر این صورت مردم آنان را بازخواست خواهند کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: منتخبان مردم به هر نحوی که شده باید پیگیر مسائل و مشکلات مردم باشند و نباید در مسیر خدمت‌گزاری خسته و دلسرد شوند؛ اگر اختلافی میان اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران به وجود آید، دود اختلاف به چشم مردم خواهد رفت.

وی در پایان به تأثیر شهادت و رفتار شهید مدافع حرم «محسن حججی» در جامعه جهانی اشاره کرد و عنوان داشت: این شهید مخلص، درست کردار و مذهبی، الگوی رفتاری بسیاری از جوانان در کشور و جامعه جهانی شده است؛ منتخبان شوراها نیز با خدمات صادقانه خود می‌توانند همچون شهید حججی در قلب مردم شهرهای خود جاودانه شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها