مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری آئین بازروایی واقعه غدیر در 6نقطه استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۸۶۸۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: امسال  همزمان با عید امامت و ولایت، آئین بازروایی واقعه غدیر در 6نقطه از استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: جلسات متعددی در سطح ستاد و نواحی مقاومت بسیج شهرستانها برگزار شده و با همکاری ائمه جمعه و جماعات و مساعدت دستگاه های مختلف، زمینه برپایی این مراسم معنوی فراهم شده است.

وی، گفت: شهرستان های شهرکرد، لردگان، بروجن، فارسان، بن و سامان ازجمله 6شهرستانی هستند که امسال واقعه غدیر را بازسازی و بازروایی می کنند.

جمشیدی اضافه کرد: بازروایی واقعه غدیر از چندسال پیش به همت سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه و بسیج در سطح کشور آغاز شده و سال گذشته شهرستان بروجن حائز رتبه برتر در اجرای مطلوب این آئین شد.

وی، با اشاره به استقبال گسترده مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری از این مراسم معنوی، گفت: تاریخ و زمان دقیق اجرای مراسم بازروایی واقعه غدیر در شهرستان های مختلف استان متعاقباً اطلاع رسانی می شود.

ارسال نظرات