مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور:
سردار حق طلب در همایش تجلی اخلاص در سمنان گفت: تنها هدف راهیان نور برای ترغیب دفاع و نظامی گری نیست بلکه راهیان نور بستری برای تربیت جوانان و مسئولین کشور است.
کد خبر: ۸۹۰۸۷۳۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار احمد حق طلب در همایش تجلی اخلاص که با حضور جانشین سپاه استان و خادمین شهدا استان در حسینیه سپاه استان برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه ما با مرور حوادث اول انقلاب و دفاع مقدس می بینیم که آنچه که ما را یاری کرد بعد از عنایت خدا چیزی جز ایمان و اعتقاد مردم نبود.

وی افزود: امروز هم دشمنان اسلام از موشک ها واهمه ندارند و هر چه که مفید لازم است این توان نظامی است اما مهمتر ایمان و اعتقادات جوانان ماست که از آن می ترسند.

حق طلب خاطر نشان کرد: در سوریه صحنه مقابله تجهیزات نظامی نیست بلکه جنگ ایمان و اعتقاد و پشتکار است و شهادت شهید حججی را ایمانش بالا برده و در بین مردم معروف کرده است و صدای ضبط شده استواری در لحظه اسارت را نشان می دهد و ایشان را بالا برده و اینها باید ترویج شود.

وی ادامه داد: بزرگترین بستر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهیان نور است و تمام شهدای مدافع حرم و این مجموعه بزرگ اگر بررسی شوند به نوعی با راهیان نور در ارتباط و دخیل هستند.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج کشور تصریح کرد: شهدا مدافعان حرم ما قطعاً یا زائر و یا رئای و یا روحانی و خادم بوده اند و یقین داریم از اثرات راهیان نور در پرورش نیروهای انقلابی در دانشجو و دانش آموز قدم در راهیان نور بگذارند تاثیر خواهند پذیرفت.

وی اظهار کرد: بعد از سی و چند سال از دفاع مقدس برای فرماندهان ارشد نظامی جهان نحوه عبور از اروند در عملیات والفجر8 قابل فهم نیست و اینها را مدیون شهدا هستیم و دهها و صدها طرح در دفاع مقدس کلید خورد و انجام شد.

حق طلب با بیان اینکه جوانان باید ببینند و تشویق شوند گفت: این محیط اثرگذار است و باید رشادت های شهدا را به آیندگان انتقال دهیم و تنها هدف راهیان نور برای ترغیب دفاع و نظامی گری نیست بلکه راهیان نور بستری برای تربیت جوانان و مسئولین کشور است.

وی عنوان کرد: راهیان نور بود که همچون جوانانی را تربیت کرد مانند شهید حججی و دانشگر و دشمنان اگر بدانند حمله نظامی موثر است قطعاً حرکت می کنند اما آنها خوب می دانند این روحیه جهادی را باید از بین ببرند و ما باید هوشمندانه آن را تقویت و حفظ کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها