فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ اظهار کرد: هر کسی که در دامان اهل بیت(ع) باشد و دوران تربیت کودکی و نونهالی را در دستگاه سید الشهدا گذرانده باشد سرنوشتش به همین صورت و با صلابت رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۸۹۰۸۷۳۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار اسداللهی فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص) تهران ، در رابطه با صلابت و عظمت شهادت محسن حججی گفت: هر کسی که در دامان اهل بیت(ع) باشد و دوران تربیت کودکی و نونهالی را در دستگاه سید الشهدا گذرانده باشد و ولایت مدار باشد سرنوشتش به همین صورت رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: آقا محسن در دامان پدر و مادری ولایی بزرگ شد. از دامان خانواده ای که پسرشان را با زحمت و دست رنج و نان حلال بزرگ کرده است و محل رشد فرزندشان را در مجالس اهل بیت(ع) قرار داده است. شهید حججی در زندگی خود زمانی که بحث دفاع از حرم به وجود می‌آید پیش قدم می شود تا مدافع حرم شود. از دل نان حلال و پرچم سید الشهداء مدافع حرم بیرون می‌آید و میزان ادب و ارادت آن به اهل بیت (ع) نحوه شهادتش را تعیین کرد و این مزد بسیار بزرگی است.

اسداللهی در تعریف از ادب و احترام اقا محسن نسبت به پدر و مادرش، گفت: ادب و احترامی ویژه ای برای خانواده اش قائل بود و همیشه دست پدر و مادر خود را میبوسید، از محل این بوسه ها است که می توانیم به منصبی برسیم که همه در حسرت آن منصب باقی بمانند و این کار نشدنی نیست، اما یک عقبه و پیش زمینه لازم دارد و آن دوران کودکی و تربیت پدر و مادر است .

فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله در رابطه با مقایسه صلابت شهادت محسن حججی با سلفی حقیرانه نمایندگان مجلس گفت: این اتفاق بزرگ را به هیچ عنوان نباید با اتفاقاتی که امروزه رقم می‌خورد مقایسه کرد.  شهادت محسن حججی و سرنوشتش را نباید در حد وقایع اخیر و سلفی پایین بیاوریم و به شان این شهید آسیب وارد کنیم. این کار اینقدر بزرگ هست که اگر هم قرار است در جایی قیاس شود باید با کاری از جنس خودش مقایسه شود و در غیر این صورت حتی نباید عنوان  شود.

وی در پایان گفت: امروزه امت اسلامی ما مراسم های مختلفی را در شرایطی که دشمن می خواهد کشور را ناامن نشان دهد در کمال امنیت وآرامش پشت سر گذاشته است که منجر به حضور مسئولین بیش از 80 درصد کشور می شود و ما این آرامش و امنیت را مدیون محسن و اقا محسن ها هستیم

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظرات