خبرهای داغ:
دیدار مسئولین ادارات شهرستان روانسر با خانواده شهدا و ایثارگران
به مناسبت هفته دولت مسئولین ادارات شهرستان روانسر با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۰۸۷۴۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از روانسر، به مناسبت هفته دولت مسئولین ادارات شهرستان روانسر با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کردند.

حسین ویسمرادی فرماندار شهرستان روانسردر دیدار با خانواده معظم شهدا افزود: نظام جمهوری اسلامی خود را مدیون و وامدار شهدای گرانقدر و خانواده‌های آنان می‌داند.

وی با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی در سایه خون شهداست گفت: خانواده شهدا بزرگترین افتخار را کسب کرده و شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده است.

ویسمرادی با اشاره به اینکه شهدا مظهر عزت، اقتدار و افتخار جامعه اسلامی هستند افزود: همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران باشیم.

وی تصریح کرد: ایثار و جانفشانی شهدا و جانبازان جاودان خواهد ماند چرا که آرامش امروز مردم ایران اسلامی در سایه خون شهدا و ایثار گران محقق شده است.

ویسمرادی امنیت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهدا و رشادت و ایثارگری رزمندگان و جانبازان است تاکید کرد: همه ما باید در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از میراث بزرگ امام (ره) و شهدا اهتمام داشته باشیم.
ارسال نظرات