فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت:اخلاص ، پشتکار و مردمی بودن شهید رجایی باعث ماندگاری نام و راه او در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۷۷۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری  بسیج هرمز گان؛ سردار رضا ترابی  فرمانده  سپاه  امام  سجاد(ع) استان  هرمزگان  ضمن  گرامیداشت  یاد و خاطره  شهدا در ابتدای مراسم تجلیل  از کارمندان  بسیجی گفت:اخلاص  ، پشتکار و مردمی  بودن  شهید رجایی باعث  ماندگاری  نام  و راه  او در  تاریخ انقلاب  اسلامی ایران شد.

 

وی اظهار داشت:  آن چه امروز شهید رجایی را به عنوان شخصیتی ماندگار و اسطوره در تاریخ ماندگار کرده است، شخصیت این شهید درمردم داری، اخلاص. منش و رفتارسیاسی است.

 

ترابی  با بیان اینکه شهید رجایی مصداق عملی خدمت خالصانه به مردم و همچنین یکی از استوانه های عدالت بود، گفت: این شهید باید به عنوان یکی از الگوهایی عملی مدیران امروز باشد.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه مردم یاری و مردم داری شاخصه ی اصلی  کارمندان  بسیجی  است  گفت: توجه به این شاخص‌ها و حركت در این مسیر باید در میان مسئولان نیز ایجاد شود چرا كه در این صورت موفقیت‌هایی به دست خواهد آمد كه جامعه مسیر اخلاق و وفاق ملی را طی می‌كند.

 

وی با یادآوری اینكه انقلاب اسلامی به واسطه خون انسان‌هایی که از مال و فرزندان خود گذشتند، به پیروزی رسید، گفت: راه موفقیت جامعه در گرو تأسی به شهیدان است و اگر مسئولان با چنین نگاهی به فعالیت بپردازند، مسلماً هیچ راه دیگری را جز خدمتگذاری به مردم در پیش نخواهند گرفت.

ارسال نظرات