مولوی رسولی زاده افزود: بسیجی آسکانی فردی انقلابی مومن ومتعهد به انقلاب وارزشهایذانقلاب بود ودر سمت کار‌های عبادی مذهبی معنویت بصیرت افزایشی بسیار تلاش داشت.
کد خبر: ۸۹۰۸۷۷۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
مولوی رسولی زاده امام جمعه اهل سنت سرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  با اشاره به این مطلب که شهید آسمانی بسیجی بود، گفت: وی در راه پیشبرد اهداف بسیج عاشقانه دلیرمردان با شجاعت وشهامت طلبی گام بر داشت واز چیزی هراس نداشت شهادتش اورا در بسیج ماندگار کرد.
وی افزود: بسیجی آسکانی فردی انقلابی مومن ومتعهد به انقلاب وارزشهایذانقلاب بود ودر سمت کار‌های عبادی مذهبی معنویت بصیرت افزایشی بسیار تلاش داشت.

مولوی رسولی زاده تصریح کرد: شیعه وسنی فارس و بلوچ در کنار هم وبا لباس‌های بلوچی نظامی به دشمنان اثبات کردند که باور و اعتقاد جوانان ایرانی نسبت به ارزش‌ها پاسداری از نظام بسیار قوی وبالاست و آن‌ها با توطئه‌ها و نقشه‌های پوچ خود به جایی نخواهند رسید.

وی اظهار داشت:شهدا شیعه وسنی ماندگی‌های وحدت در استان هستند و قبل از شهادت این شهید با در هم آمیخته شدن خون شهدای وحدت آستان انسجام همدلی در سیستان و بلوچستان بیش از هر زمان دیگری قوت یافته است و این راه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت، دشمن با انجام این اقدامات کور وما جوان مردانه خار وذلیل است وب دانند جوانان ملت ما از خون خود می‌گذرند، اما از ناموس خود مهر واسه ارزش معنوی بسیار بالایی دارد.
ارسال نظرات