خبرهای داغ:
تاجمیری فرماندار برخوار گفت: بر اساس دستورالعمل و سهمیه ابلاغی تعداد ۵۰ خانوار آسیب دیده از طریق پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال به سرپرستان بهبود یافته آن ها تا پایان سال در شهرستان مورد حمایت قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۹۰۸۸۲۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور اعضاء به ریاست فرماندار در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان برخوار در این جلسه با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، رای اعتماد مجلس به کابینه دوازدهم و روز پزشک، خواستار توجه بیش از پیش اعضاء شورا به مسئولیت های مرتبط به ویژه تقویت آموزش و پیشگیری از ابتلاء به اعتیاد شد.

اسفندیار تاجمیری در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اهمیت حمایت از خانواده های آسیب دیدگان به ویژه بهبودیافتگان اعتیاد اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل و سهمیه ابلاغی تعداد ۵۰ خانوار آسیب دیده از طریق پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال به سرپرستان بهبود یافته آن ها تا پایان سال در شهرستان مورد حمایت قرار می گیرند.
در این جلسه در رابطه با مشکلات مراکز درمان سرپایی، هماهنگی مراکز مشاوره و آموزش، تهیه تقویم آموزشی برای اعضاء و استفاده از ظرفیت های ورزشی برای بهبودیافتگان؛ آموزش و توجیه اعضاء جدید شوراهای اسلامی در حوزه فعالیت شورا بررسی و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها