اردوی راهیان عشق در اصلاندوز کلید خورد

جمعی از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن اسلامی منطقه اصلاندوز در قالب کاروان راهیان عشق عازم مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۸۹۰۸۸۳۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل "قدرت مهرآوران" رییس آموزش و پرورش اصلاندوز امروز با اعلام این خبر گفت:کاروان زیارتی مسئولان و اعضای هیات مرکزی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان منطقه جهت شرکت در اردوی راهیان عشق و زیارت مرقد حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) پیش از ظهر امروز شنبه با بدرقه رسمی از اداره آموزش و پرورش عازم مشهد مقدس شدند.

وی با بیان اینکه این اردو در سه مرحله 5 روزه اجرا می شود افزود:7 نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه پسران امروز عازم شدند و 9 نفر از دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه خواهران نیز نهم شهریور اعزام می شوند.

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز همچنین از اعزام 7 نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه پسران در روز 18 شهریور خبر داد و گفت:این اردوها ویژه اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان سراسر کشور در مشهد برگزار می شود.

مهرآوران با بیان اینکه زمان بندی اردوی "طلایه داران فردا" ویژه دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه متعاقبا اعلام می شود افزود:اردوی دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم متوسطه پسران به صورت جداگانه و اردوی متوسطه دوره اول و دوم خواهران نیز بصورت همزمان برگزار می شود.

مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان منطقه اصلاندوز گفت:در این اردوها دانش آموزان عضو اتحادیه از برنامه های زیارتی و آموزشی مشهد مقدس استفاده خواهند کرد.

 

 

 منبع: ارس تبار

ارسال نظرات