رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

برخورد با مخلان نظم و امنیت در اردبیل نیازمند همکاری همه‌جانبه مسئولان است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:‌ افزایش امنیت و آرامش در سطح استان و تداوم این روند نیازمند همکاری و مشارکت همه‌جانبه مسئولان بوده تا با برخورد با ناهنجاری‌ها و عوامل مخلل در نظم و امنیت جامعه بتوانیم امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاوریم.
کد خبر: ۸۹۰۸۸۵۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اردبیل  ، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت: با مدیریت، درایت، تدبیر و اخلاق مداری استاندار اردبیل آرامش، امنیت و هم‌افزایی در استان را شاهد هستیم که امیدواریم این امر تداوم یابد.

وی گفت: دولت علیرغم محدودیت‌های مالی تلاش ارزنده و خدمات شایسته‌ای انجام داده است و همه تلاش خود را برای کمک به دولت برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم به کار می‌گیریم و علاقه‌مندی خود را برای همکاری مضاعف اعلام می‌کنیم.

قاصدی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: هم وظیفه قانونی و هم وظیفه اخلاقی خود می‌دانیم که از این به بعد هم در کنار مدیران و مسئولان دولتی استان همکاری و تعامل برای خدمت بیشتر به مردم داشته باشیم.

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: افزایش امنیت و آرامش در سطح استان و تداوم این روند نیازمند همکاری و مشارکت همه‌جانبه مسئولان بوده تا با برخورد با ناهنجاری‌ها و عوامل مخلل در نظم و امنیت جامعه بتوانیم امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

استاندار اردبیل نیز در این دیدار اظهار کرد: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و نیز رئیس کل دادگستری و مسئولان ارشد قضایی استان دو نعمت بزرگی در استان هستند که با تعامل و همدلی در کنار دولت در راستای پیشبرد اهداف خدمت‌رسانی و توسعه استان نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

مجید خدابخش با بیان اینکه این همکاری و همدلی و اتفاق در بین مسئولان استان و نمایندگان مجلس در نوع خود بی نظیر است، افزود: دولت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و توسعه و عمران استان به کار گرفته است و حوزه خدمت رسانی دولت وسیع است.

 

منبع: تسنیم

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار