مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در افتتاحیه طرح ولایت گفت:یکی از اصلی ترین اهدافی که ما در طرح ولایت امسال بدنبال آن هستیم بازگو کردن اندیشه های ناب امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۴۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مراسم افتتاحیه طرح ولایت استان سمنان با حضور 100نفر از دانشجویان دانشگاههای استان سمنان در دانشگاه کشاورزی شهرستان دامغان برگزار شد.

ذر این مراسم مرتضی دهرویه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن خیر مقدم به دانشجویان شرکت کننده در این دوره گفت:متاسفانه امروزه خیلی از دستاوردهای انقلاب اسلامی رو به فراموشی است که یکی از مهم ترین آنها اندیشه های ناب امام خمینی(ره) است به همین خاطر یکی از مهم ترین اهداف ما در این دوره بازگو کردن و یادآوری اندیشه های امام راحل برای شما دانشجویان است.

مرتضی دهرویه گفت شما دانشجویان افسران خط مقدم جبهه جنگ نرم هستید که با توکل بر خدا و پیروی از فرامین امام خامنه ای(مدظله) در این جبهه پیروز خواهید شدچرا که دشمن شما با تیرهای کفر و نا حق به شما شلیک میکند و شما با سلاح ایمان و حق از خود دفاع میکنید و همیشه ایمان بر کفر و حق بر ناحق پیروز میشود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در پایان گفت:امسال طرح ولایت به همین دوره ختم نمیشود بلکه ما در نظر داریم با برگزاری دوره های تداوم طرح ولایت به این گردهمایی ها تداوم بخشیم و امیدواریم شما نیز بعنوان سفیران بسیج دانشجویی در دانشگاههای خود بتوانید دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین منویات مقام معظم رهبری را انتشار دهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها