با هدف تولید و اشتغال انجام شد:

قدم های کوچک جوانان مهردشتی جهت رسیدن به اهداف بلند در نمایشگاه صنایع دستی

در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، جوانان مهردشتی همت والای خود را در این زمینه، در نمایشگاه صنایع دستی به نمایش گذاشتند
کد خبر: ۸۹۰۸۹۶۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سرو ابرکوه، هفته گذشته نمایشگاه صنایع دستی شهر مهردشت در آرامگاه سردار مفخم، با حضور مسئولان افتتاح شد.
حمیدرضا رستگار پناه کارشناس مدیریت جهانگردی و مسئول نمایشگاه مذکور در حاشیه این افتتاح در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: مرکز خرید و فروش صنایع دستی مهردشت، با هدف تولید و اشتغال، راه اندازی شده است و امیدواریم قدم‌های کوچک جوانان مهردشتی برای رسیدن به اهداف بلند رشد این صنایع و کارآفرینی نتیجه بخش باشد.
رستگارپناه افزود: گلیم بافی با طرح‌های نقش دار، زرباف، خط دار، کیف گلیم، عروسک‌های جُلی و عشایری، از مهمترین صنایع دستی شهر مهردشت هستند که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
مسئول نمایشگاه صنایع دستی مهردشت تأکید کرد: به لطف خدا و با حمایت مسئولان سعی داریم با صادرات گلیم مهردشت که قبل از این نیز در نمایشگاه بین المللی استان، به معرض دید عموم گذاشته بودیم، این صنعت را به جهان معرفی کنیم.
وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه تا سیزده شهریورماه همه روزه، از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ عصر و ۱۷:۳۰ الی ۲۱:۳۰ عصر برای بازدید عموم برقرار است.
ارسال نظرات