مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود:

دوره طرح ولایت دانشجویی پاسخگویی به شبهات سیاسی و عقیدتی است

یونس آبادی گفت: در دوره طرح ولایت علاوه بر فراگیری اندیشه های سیاسی اسلام به بسیاری از سوالات و شبهات سیاسی و عقیدتی نیز پرداخته می شود و به بسیاری از آنها جواب داده می شود.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۸۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری دوره طرح ولایت استانی اظهار کرد: طرح ولایت دورهه ای اندیشه ای است که توسط آیت الله مصباح یزدی و شاگردان وی در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم طرح ریزی و بیست سال است که برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح جوانان بسیجی با مبانی اندیشه اسلامی آشنا شده و نسبت به رویارویی با شبهات عقیدتی و سیاسی خود را ایمن می سازند.

یونس آبادی با اشاره به اهداف دوره بیان کرد: از اهداف دوره های طرح ولایت ،معرفی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی، معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع)، آشنایی اقشار مختلف جامعه به ویژه افراد محصل با مبانی اندیشه اسلامی و مباحث مرتبط می باشد.

وی خاطر نشان کرد: اساس مباحث نظری این دوره هستی شناسی، انسان شناسی، معرفت شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست است که هر یک به یک بخش و وجوه نظام سیاسی اسلام می پردازد و در صدد است که با تبیین این گزاره ها دانشجویان را با نظام کلی و اندیشه های جمهوری اسلامی آگاه سازد.

یونس آبادی تاکید کرد: در دوره طرح ولایت علاوه بر فراگیری اندیشه های سیاسی اسلام به بسیاری از سوالات و شبهات سیاسی و عقیدتی نیز پرداخته می شود و به بسیاری از آنها جواب داده می شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره طرح ولایت استانی هر ساله و در تابستان گفت: امسال این دوره به میزبانی دامغان و در مرکز علمی کاربردی حضرت رسول اکرم(ص) و از تاریخ سوم شریور ماه برگزار شده و از شهرستان شاهرود 40 خواهر و برادر حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار