یکی از اعضای موسسه "طلوع حق" در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
داوری گفت:گدر این اردو روستای ویژنان از توابع گیلانغرب به عنوان روستای محل اسکان و سه روستای دیگر که یکی از آنها مورت شاوله بود بعنوان روستاهای مورد عملیات در نظر گرفته شده بود.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۸۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

محمد حسن داوری یکی از اعضای موسسه "طلوع حق" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج شرح ماوقع حادثه جهادگران گیلانغرب که منجر به شهادت 2 تن از اعضای این گروه شد را بیان کرد.

وی افزود: روز پنجشنبه 2 شهریور اتوبوسی متشکل از 30 نفر از فعالین فرهنگی جهت محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی عازم گیلانغرب میشوند. در اردوهای جهادی معمولا یک روستا بعنوان محل اسکان دائمی درنظرگرفته شده و عملیات عمرانی در چند روستای نزدیک بصورت موازی پیش می رود، بصورتی که جهادگران هر روز سر پروژه حاضر شده و در انتهای روز به محل اسکان بازمی گردند که با توجه به وضعیت راه های بین روستایی تقریبا در تمام اردوهای جهادی وسیله نقلیه مورد استفاده وانت نیسان است.

داوری خاطر نشان کرد: در این اردو روستای ویژنان از توابع گیلانغرب به عنوان روستای محل اسکان و سه روستای دیگر که یکی از آنها مورت شاوله بود بعنوان روستاهای مورد عملیات در نظر گرفته شده بود. فاصله بین این روستاها و محل اسکان کمتر از 10 دقیقه است.

وی تاکید کرد: روز گذشته هنگامی که نیسان جهادگران پس از پایان کار آن روز در راه بازگشت به محل اسکان بود  نیسان واژگون می شود. متاسفانه در این حادثه 2 نفر از جهادگران شهید و 11 نفر دیگر مصدوم و به بیمارستان منتقل می شوند.

داوری تاکید کرد: گروه جهادی "طلوع حق" مدت یک سال بود که در این منطقه مشغول به فعالیت های عمرانی بود و این منطقه یکی از مناطق واقعا محروم گیلان غرب است و جاده منتهی به این منطقه بسیار جاده خطرناک و غیر استادناردی است.

ارسال نظرات