خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه:

دولت و مسئولین از شهیدان رجایی و باهنر الگوی بگیرند

حجت الاسلام حیدری گفت: دولت و مسئولین از شهیدان رجایی و باهنر برای خدمت رسانی به مردم الگوی بگیرند.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۹۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

حجت الاسلام محمد حیدری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از شهدای بزرگوار این هفته گفت: شهیدان رجایی و باهنربه عنوان دو الگوی خوب برای دولت و خدمتگذار به مردم هستند که تا پای جان بر روی اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود ایستادگی کردند و هیچگاه از اصول خود کوتاه نیامدند.

 

 
وی با بیان اهمیت پایبندی افراد به ارزشهای اساسی دینی و انقلابی افزود :عدالت، استکبارستیزی، اطاعت و پشتیبانی از ولی فقیه از آرمانهی اصلی و پایه های حکومت اسلامی به حساب می آید که غفلت از آنها می تواند نظام اسلامی با خطر مواجه نماید.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه در ادامه با اشاره به لزوم حفظ تقوا، ورع ،پاکدامنی و عدم ثروت اندوزی توسط مسئولین خاطرنشان کرد: اگر یک مسئول در کشورمان بخواهد بر اساس اصول و ارزش‌های انقلاب گام بردارد، هیچ گاه نباید در اندیشه ثروت اندوزی باشد.

 
حجت الاسلام حیدری در ادامه با اشاره به وظایف سخت وسنگین مسئولان افزود: مسئولان و دولتمردان برای دوام و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت و رسالت سنگینی برعهده دارند و در این راه باید  با همه توان به دنبال خدمتگزاری به مردم به ویژه محرومان باشند و تلاش کنند در دوران خدمت خود یاور محرومان باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار