دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان قم با فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)

اعضای ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان قم صبح شنبه چهارم شهریور با سردار احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۹۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار «غلامرضا احمدی» فرمانده سپاه استان قم در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان قم اظهار داشت: امور مربوط به شهدا بسیار اهمیت دارد و افرادی که در این راه قدم می‌گذارند، بایستی از همه جهت شایستگی کامل داشته باشند.

وی افزود: برای تبیین سیره عملی شهدا و همراه کردن همه گروه‌ها و تشکلات دانشجویی بدون هیچ ترس و واهمه‌ای وارد میدان شوید.

در ابتدای این دیدار، دکتر «محمدرضا یوسفی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و رئیس ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در اردو‌های غرب و شمالغرب و جهادی گفت: اردو‌های جهادی که دانشجویان بسیجی ما در ایام نوروز در مناطق محروم و صعب العبور شهرستان اندیکا در استان خوزستان حضور داشتند، ما هم قصد داریم اعتبار‌های لازم مالی و همچنین ملزومات سخت افزاری و نرم افزاری را در اختیار آنان قرار بدهیم.

داود محبی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی نیز اظهار امیدواری کرد: ان شا الله کادر اجرایی دانشگاه آزاد هم مثل خود ریاست محترم به دنبال اجرا شدن برنامه‌ها باشند.

مجتبی سیاری جانشین دبیر ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان قم نیز خاطرنشان ساخت: ستاد کنگره از ۹ ماه پیش تشکیل و ۱۵ کمیته تخصصی در ستاد فعال شده است. تاکنون ۶ جلسه ستاد اصلی و بیش از ۱۰ جلسه با حضور مسئولین کمیته‌ها برگزار شده است.

سیاری گفت: ما در استان قم ۱۷۶ شهید دانشجو داریم، از این تعداد ۱۶۸ شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ۸ شهید مدافع حرم می‌باشند.

وی افزود: در راستای کنگره، برنامه‌های زیادی از جمله دیدار با خانواده‌های معظم این شهدا. با حضور در منزل شهدا ویژگی‌ها و سیره عملی و رفتاری شهدا توسط خانواده‌های شهدا گفته می‌شود و از خانواده شهدا برای حضور در مراسم دعوت و در روز مراسم تندیس شهدا به خانواده‌های شهدا تقدیم می‌گردد.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار