خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:
محمد ادیب در مراسم افتتاحیه یاوران ولایت گفت: مدرسه محل حضور آینده سازان انقلاب اسلامی و خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن است تصریح کرد: رمز موفقیت در این جبهه تربیت انقلابی دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۹۰۹۰۱۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱

محمد ادیب در مراسم افتتاحیه یاوران ولایت گفت: اردوی یاوران ولایت اردوی تشکیلاتی بزگترین تشکل دانش آموزی است، در این اردو دانش آموزان با مهارت های تشکیلاتی و کار در سازمان بسیج آشنا می شوند و توانمندی های مدیریتی و فرماندهی خود را ارتقا میدهند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان در این دوره ها مبانی دینی، اعتقادی و بصیرتی خود را تقویت می کنند و آماده میشوند با شروع سال تحصیلی در میدان فعالیت های علمی، فرهنگی و جهادی به عنوان یک جوان مومن انقلابی در خط ولایت ایفای نقش کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مدرسه محل حضور آینده سازان انقلاب اسلامی و خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن است تصریح کرد: رمز موفقیت در این جبهه تربیت انقلابی دانش آموزان است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: در استان  اصفهان5000  نفر از اعضای شورای واحد های مقاومت به صورت غیر متمرکز و 1000 به عنوان فرماندهان واحد های پیشگام به صورت متمرکز در اردوی تشکیلاتی  یاوران ولایت شرکت میکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها