پیگیری و جلوگیری از گسترش معضلات ورزش در جلسه شورای قشر بسیج ورزشکاران سپاه کربلا با حضور جانشین سپاه کربلا مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۰۹۰۲۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جلسه شورای قشر بسیج ورزشکاران سپاه کربلا صبح امروز با حضور  حسین محمدرضایی جانشین سپاه کربلا برگزار شد.

جانشین سپاه کربلا با تبریک هفته دولت در این جلسه اظهار کرد: ورزش ایران بیمار است و نیاز به درمان دارد.

محمدرضایی بیان کرد: در باشگاه‌های ورزشی ورزشکاران به تقویت جسم اهمیت داده می‌شود اما غافل از روح فرد هستند که این باعث مشکل خواهد شد.

وی، خواستار نظارت بیشتر در سیستم و بدنه ورزش شد.


مسؤول بسیج ورزشکاران مازندران نیز در ادامه این جلسه با تبریک به‌مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: یکی از اهداف جلسات پیگیری و جلوگیری از گسترش معضلات ورزش است که  نارضایتی دوستان انقلابی به همراه دارد.

سید جواد حسینیان بیان کرد: امروز نیاز است سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در این زمینه ورود پیدا کند تا  بتوانیم هرچه قوی‌تر و پرشتاب‌تر از گسترش این‌گونه فعالیت نگران‌کننده جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه برخی معروفات در حال منکر شدن و منکرات در حال معروف شدن هستند، اضافه کرد: تلاش داریم با همت دست‌اندرکاران ورزش استان جامعه ورزش را تبدیل به جامعه ورزش اسلامی کنیم که کارهایی صورت گرفته که اثرات آن در جاهای مختلف که داریم در استان مشاهده می‌کنیم.

مسؤول بسیج ورزشکاران مازندران ادامه داد: یادواره شهدای ورزشکار، تقدیم مدال قهرمانان به خانواده شهدا و برپایی نماز هنگام مسابقات و بسیاری از عواملی که باید گسترش پیدا کند تا جلوگیری شود از بی‌بندباری‌ها، مختلط تمرین کردن مردان با زنان و مربی‌گری مردان برای زنان و دوپینگ جلوگیری شود.


حسینیان  تصریح کرد: عدم نظارت مناسب از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی گاهاً عدم استفاده از افراد ارزشی در بدنه ورزش، صدور مجوزهای بدون کنترل، عدم آموزش حین کار از عوامل است که در افزایش معضلات و مشکلات ورزش وجود دارد؛ البته این معضلات مربوط به یک شهر و استان خاص نیست.

وی در پایان گفت: به هر حال در فضایی قرار گرفته‌ایم که مازندران را در تهاجم قرار گرفته که انشالله به همت و همکاری استان به‌ویژه حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و نگاه ویژه فرماندهی و محمد رضایی جانشین سپاه کربلا  در حال پیگیری و رفع معضلات با همکاری هیأت‌ها ، باشگاه‌ها و ادارات ورزش و کانون‌های بسیج ورزشکاران هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها