خبرهای داغ:

مراسم اختتامیه دوره تکمیلی حوزه شهید بهشتی برگزار شد

اختتامیه دوره تکمیلی حوزه شهید بهشتی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسئول بازرسی و عملیات ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و فرمانده حوزه شهید بهشتی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۰۴۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم حجت الاسلام جعفر آزادمنش مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) ابراز داشت: بزرگان و ائمه ما در کناراینکه نماینده خدا بودند مجاهد فی سبیل الله هم بودند. و حتی یاران این بزرگان کسانی مثل مالک اشتر که خود از نظر ولایتمداری و دینداری  الگویی برای همه بودند ما هم باید از این افراد یاد بگیریم و از اسلام وانقلاب پاسداری نمائیم.

وی افزود: همه باید آمادگی دفاعی داشته باشند و اینکه جوانان از همه بهتر می توانند از مملکت، دین اسلام دفاع کنند و این جوانان با این آمادگی اولویت دارند و باید شکرگزار باشید.

و دوباره باید خدا را شکر گزار باشید که در بسیج خدمت می کنید که در کلام امام و رهبری خیلی بزرگ و ارزشمند بیان شده است. و شما هرکاری که می خواهید در زندگی انجام بدهید مانند تحصیلات، شغل، ازدواج و .. باید نسبت به آن  شناخت کافی داشته باشید برای مثال.بهترین حالت آن کار اطلاعاتی وعملیاتی است که در زمان جنگ بود که شناسایی مهمترین عامل در پیروزی بود.

حجت الاسلام آزادمنش در ادامه افزود: هیچوقت در زندگیتان زمینگیر نشوید یعنی از رحمت خداوند نا امید نشوید اگر یکبار مرتکب اشتباه و خدای نکرده گناهی شدید سریعا توبه و استغفار کنید و به خداوند متعال پناه ببرید.

در پایان مراسم  ازمربیان،  کل اعضای دوره، عوامل اجرایی و کادر حوزه با حضور فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار