مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۹۰۷۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در همایش تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استانرابطان پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه همه طرح‌ها استان باید پیوست پدافند غیر عامل داشته باشند گفت: فعال سازی واحد پدافند غیرعامل توسط دستگاه‌های استان با استقرار کارشناس پدافند و آگاهی سازی و فعالیت مناسب در این راستا ضروری است.
شاهرخ کناری با تاکید بر اینکه باید مشاوران طرح‌ها به اداره کل پدافند معرفی شوند تا آموزش‌های لازم را فرا گیرند افزود: باید رعایت مقررارت ملی ساختمان در ساخت و ساز‌های مختلف مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی از تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: این طرح در مراحل انعقاد قرار داد با مشاور است که شناسایی دارایی‌های استان و تهدید شناسی در این راستا انجام می‌شود.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه پیش بینی اتفاقاتی که احتمال وقوع آن وجود دارد بسیار ضروری است گفت: آینده پژوهی در رابطه با پدافند غیرعامل مهمترین مسئله است.
مجید محنایی تعیین وضع موجود و بهره گیری بر اساس آن برای آینده نگری را از جمله مزایای آینده پژوهی دانست و افزود: در رابطه اقتصاد مقاومتی با پدافند غیر عامل موارد مختلفی مطرح شده است.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تحقق اقتصاد مقاومتی و با اشاره به اینکه اقتصاد ما باید به سمت دانش بنیان حرکت کند گفت: باید برای افزایش تولید، افزایش راندمان، بهبود بهره وری و ایجاد زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های نوین از فناوری‌های جدید استفاد کرد.
محنایی تجاری سازی و تولید انبوه توسط دانشگاه را از موارد مهم تحقق رشد اقتصادی دانست و افزود: اگر پیوست‌های پدافندی مورد توجه قرار بگیرد و به نحو مطلوب تبیین شود در نهایت بسیاری از مشکلات استان رفع می‌شود.
ارسال نظرات