استاندار زنجان:

شهرستان خدابنده از ظرفیت های بالایی برای توسعه برخوردار است

شهرستان خدابنده از ظرفیت های بالایی برای توسعه و وسعت جغرافیایی زیادی برخوردار است.
کد خبر: ۸۹۰۹۰۸۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،استاندار زنجان در دیدار مردمی با اقشار مختلف مردم شهرستان خدابنده که در حرم حضرت قیدار نبی (ع) برگزار شد، گفت:۹۲ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی، اقتصادی و صنعتی شهرستان خدابنده هزینه شده است.

اسداله درویش امیری افزود: در حوزه بهداشت و درمان اقدامات مهمی برای این شهرستان صورت گرفته و در بین هشت شهرستان استان بیشترین توجه را طی دو سال گذشته در این بخش شاهد بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ پروژه با ۵۵ میلیارد تومان هزینه در شهرستان خدابنده عملیاتی شده است، اظهار داشت: طی چهار سال گذشته اقدامات مهمی در حوزه عمران روستایی شهرستان خدابنده انجام شده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان در چهار سال گذشته برای توسعه عمران روستایی شهرستان خدابنده اختصاص یافته و برخی پروژه های راکد، تعیین تکلیف شده و به بهره برداری رسیدند که یکی از آن ها سیلوی ذخیره سازی غلات بود که امروز افتتاح شد.

اسداله درویش امیری افزود: طی هفته دولت ۷۰۰ میلیارد تومان برای طرح های عمرانی، توسعه ای، صنعتی، اقتصادی و کشاورزی استان زنجان هزینه شده که با اجرای آن، ۵۷۵ فرصت شغلی مستقیم و یک هزار و ۱۸۰ فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد فضای همدلی، آرامش و امنیت، موجب هموار شدن مسیر توسعه استان شده است، گفت: بیش از ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح صنعتی و معدنی در استان زنجان در دست اجراست  و یک طرح صنعتی استان نیز به ارزش ۸۵۰ میلیارد تومان با مشارکت بانک ها در حال تکمیل است.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده از ظرفیت های بالایی برای توسعه و وسعت جغرافیایی زیادی برخوردار است، افزود: شهرستان خدابنده در ایجاد زمینه توسعه در استان بسیار اهمیت دارد.

اسداله درویش امیری افزود: بیش از ۴۰۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد و رویکرد دولت به دلیل حجم بالای پروژه های نیمه تمام، عدم تعریف پروژه جدید است، از این‌رو پیگیری های جدی برای دریافت کد بودجه ای جهت احداث بیمارستان شهرستان خدابنده صورت گرفت.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار