خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

تزریق 10 میلیارد تومانی سپاه برای اتمام پروژه سد نرماب/گلستان در منشورهای دفاع مقدس و دفاع از حرم استان در کشور شاخص است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: نیاز مالی برای اتمام سد نرماب را جذب کردیم و میزان 10 میلیارد تومان در اختیار مدیران اجرای سد نرماب قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۰۹۱۰۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی با حضور در آیین اختتامیه نمایشگاه حریم عشق پایگاه مقاومت آل یاسین گرگان و در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: نمایشگاه تنوع خوبی از لحاظ موضاعات و تا جایی که امکانات سخت افزاری و نرم افزایش اجازه می‌داد به موضوعات پرداخته شده است.

وی افزود: دفاع از حرم اهل بیت(ع)، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، سبک زندگی و آسیب‌های فضای مجازی از جمله موضوعات ارزشمندی است که در این نمایشگاه به آن پرداخته شده است که مخاطب را نسبت به موضاعات و مباحثی که در نمایشگاه می باشد جذب کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه می توانیم بهتر و زیبا تر از این در چنین نمایشگاه هایی ورود پیدا کنیم، تصریح کرد: جا دارد از لحاظ تکتیک و حوزه فضای مجازی که یکی از حوزه های موثر فعلی در جامعه نوجوانان و جوانان ماست که همانند شمشیر دو لبه می باشد از لحاظ کمی و کیفی بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

سردار صادقی با تاکید بر تولید آثار و منشورهای استانی گفت: باید نسبت به مباحث استان حساسیت بیشتر شود زیرا در شاخص‌ها و منشورهای دفاع مقدس و دفاع از حرم استان گلستان، یک استان شاخص در کشور است و جا دارد که ما نسبت به مباحث خود بیشتر توجه کنیم و تولیدات خود را بیشتر در معرض دید قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در اجلاسه 4000 شهید استان گلستان تنها در حوزه منشورات 178 نوع کتاب را در محضر مقام معظم رهبری ارائه کردیم که حضرت آقا حدود 45 دقیقه برای این بخش عظیم منشورات وقت گذاشتند و تاکید داشتند که هم تالفات را گسترش دهیم هم منشورات را از لحاظ کمی و کیفی توسعه بخشیم و هم به دنبال افزایش مخاطب باشیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: و با توجه به اینکه ده روز نمایشگاه در معرض دید عموم بوده می توانستید با قرار دادن کتاب ها در اختیار افراد مختلف در یک مسابقه و جشنواره آثار خود و نتایج و برداشت های خود را ارائه می کردند تا با ایجاد جذابیت برد نمایشگاه را به لحاظ انتقال مفاهیم افزایش دهد.

* ارتقاء سطح معیشت مردم استان گلستان مورد تاکید سپاه است

سردار صادقی در بخش دیگر سخنان خود با تبریک هفته دولت در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تمام اراده سپاه این است که به دولت کمک کند تا از وضعیت عدم پیشرفت مباحث مختلف به وضعیت بهتری پیش برود.

سردار صادقی ادامه داد: ما در آستانه دولت دوازدهم ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء در کشور را در استان گلستان وارد کردیم و پس از بازدید روز پنجشنبه مسئولان قرارگاه از سد نرماب، روز شنبه نیاز مالی برای اتمام سد نرماب را جذب کردیم و میزان 10 میلیارد تومان در اختیار مدیران اجرای سد نرماب قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: درخواست استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در خصوص 12 طرح کلان استان از سپاه برای ورود به این پروژه‌ها انجام شده که اجرای این پروژه‌ها مورد توافق اولیه مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء قرار گرفته است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: سپاه مدعی است هر پروژه و بخشی را که بخش خصوص توان اجرای آن را ندارد، سپاه این اراده را دارد که به کمک دولت بیاید تا پیشرفت پروژه را با کیفیت بالا انجام دهد.

سردار صادقی به عقب‌ماندگی شدید استان گلستان در زمینه‌های اقتصادی و پروژه‌های کلان اشاره کرد و گفت: ارتقاء سطح معیشت مردم استان گلستان مورد تاکید سپاه است و استان گلستان امروز در یک وضعیت بسیار ضعیف قرار دارد.

وی تاکید کرد: امیدوارم با حضور سپاه در این پروژه‌ها بتوانیم در کنار مسئولان دولتی، استان گلستان را به پیشرفت خوبی برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار