خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۰۹۱۱۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹

مسوول سازمان بسیج کارمندان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عرصه اقتصاد مقاومتی و جهاد فرهنگی که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هست باید از اولویت ها و الزاماتی باشد که بیش از همه نقش آفرینی و پیشتازی کارمندان خدمتگزار بسیجی را در آن مشاهده کرد.

سرهنگ پاسدار محمد هاشمی روز یکشنبه در حاشیه همایش روز کارمند و شهدای بسیج کارمندان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج افزود: باگذشت 36 سال از شهادت شهیدان رجایی و باهنر که آماج کینه ورزی دشمنان نظام اسلامی قرار گرفتند، هنوز عطر خدمت صادقانه و بی منت آنان به مردم، هدایت دهنده مسوولان به سوی خدمت خالصانه است.
وی اظهار کرد: تردیدی نیست در عرصه کنونی که دشمنان و مستکبرین با جنگهای نیابتی و اقدامات تروریستی خود نظام و سرزمینهای اسلامی را هدف قرار داده اند تلاش برای تداوم حرکت فعالانه در راستای چشم انداز و اهداف راهبردی نظام به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی و جهاد فرهنگی که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هست از اولویت ها و الزاماتی باشد که بیش از همه نقش آفرینی و پیشتازی کارمندان خدمتگزار بسیجی را می طلبد.
سرهنگ هاشمی ادامه داد: سازمان بسیج کارمندان سپاه شهدا آذربایجان غربی با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت به ویژه 327 کارمند شهید استان آذربایجان غربی فرا رسیدن این هفته را به مدیران و کارمندان استان و فرا رسیدن روز بسیج کارمندی را به بسیجیان بزرگوار و جان برکف تبریک عرض کرده و از خدمات انها در راستای حفظ ارزشهای انقلابی و اسلامی قدردانی می کند.
وی افزود: از تمامی کارمندان به ویژه بسیجیان بزرگوار انتظار داریم در راه تحقق آرمانهای امام (ره) و منویات مقام عظمای ولایت، حفظ روحیه استکبار ستیزی، کمک به مظلومین و مستضعفین و مردم شریف و فهیم ایران بیش از پیش مجاهدت کرده و در راستای اهداف نظام اسلامی با صلابت تر از گذشته گام بردارند.
وی اضافه کرد: بسیج کارمندان سپاه شهدا آذربایجان غربی همواره در جهت کارآمدی بیشتر دستگاهها، تربیت کارمندان تراز انقلاب را در سرلوحه کار داشته و از ارائه خدمات به دستگاه ها و از یاری به مدیران دریغ نخواهدکرد و تا مطالبه کامل منویات رهبرمعظم انقلاب از دستگاهها تلاش خواهد کرد.

ارسال نظرات