فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

حلقه های صالحین؛پادزهر هجمه فرهنگی دشمن

پایگاه شهید هاشمی نژاد از حوزه والعادیات ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری حلقه صالحین ویژه کودکان نمود.
کد خبر: ۸۹۰۹۱۴۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ برنامه‌های این حلقه که شهید سید قاسم سامیه زرگر نام دارد، از قبیل: قرائت کلام الله مجید، برگزاری بازی‌های مفید و متنوع، بیان احکام دینی و بیان مطالب علمی و پژوهشی و در پایان هم خوانی دعای سلامتی حضرت مهدی (عج) می‌باشد.
سرهنگ حسین زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:پایگاه شهید هاشمی نژاد از ناحیه روح الله یزد از بهترین پایگاه‌های ناحیه روح الله یزد محسوب می‌شود و مصداق سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن می‌باشد.
وی در ادامه تأکید کرد:انجام کارفرهنگی باید از سنین پایین برای فرزندان ما انجام شود چراکه تأثیر پذیری تربیتی کودک به مراتب بالاتر از سنین نوجوانی و جوانی است و کودکان به مراتب راحتتر تربیت می‌شوند.
زارع کمالی افزود:حلقه‌های صالحین به نوعی پادزهر هجمه فرهنگی دشمن محسوب می‌شود و ارتقاء کیفیت و کمیّت حلقه‌های صالحین از اولویت برنامه‌های تربیت و آموزش ناحیه روح الله می‌باشد چرا که در وضعیت کنونی جامعه نیاز به انجام کار‌های فرهنگی بیشتر از گذشته احساس می‌شود و وظیفة سپاه و بسیج در برهة حساس کنونی تقویت این حلقه‌های صالحین است. چرا که وظیفة اصلی این حلقه‌ها تربیت است. به فرمود: ة عارف کبیر و عالم جلیل القدر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی-قدس السره الشریف- تربیت کنید مهم تربیت است علم تنها فایده ندارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار