نماینده شرق مازندران:

گلوگاه وضعیت خوبی در مازندران ندارد/ توسکا چشمه گلوگاه یکی از قطب‌های گردشگری شرق مازندران

علی‌محمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران با اشاره به مشکلات مردم گلوگاه، اظهار کرد: شهرستان گلوگاه در بسیاری از شاخص‌ها نسبت به شهرستان‌های دیگر مازندران وضعیت خوبی ندارد.
کد خبر: ۸۹۰۹۱۹۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، علی‌محمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مراسم کلنگ‌زنی فاز دو بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی گلوگاه، ضمن یاد شهیدان رجائی و باهنر و با قدردانی از کارمندان به مناسبت روز کارمند و گرامی‌داشت ۳۷۵ کارمند شهید استان و با اشاره به مشکلات مردم گلوگاه، اظهار کرد: شهرستان گلوگاه در بسیاری از شاخص‌ها نسبت به شهرستان‌های دیگر مازندران وضعیت خوبی ندارد.

وی افزود: با حمایت دستگاه‌های اجرایی باید تحولی را در شهرستان به وجود آوریم که یکی از شاخص‌هایی که در شهرستان گلوگاه بسیار پایین می‌باشد بحث بهداشت و درمان است که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کابینه حسن روحانی نیز از محرومیت‌های شهرستان شناخت خوبی دارد به همین دلیل برای توسعه خدمات درمانی، بهداشتی و سلامت در این منطقه دولت امتیازات خوبی اختصاص داده‌اند که در سومین روز از هفته دولت کلنگ زنی فاز ۲ بیمارستان ۶۴ تخت خوابی ثامن الائمه گلوگاه یکی از این عنایات می‌باشد.

شاعری در مورد توسکا چشمه گلوگاه گفت : جنگل گلوگاه و توسکا چشمه شهرستان گلوگاه یکی از قطب‌های گردشگری شرق مازندران می‌باشد که شهرداری گلوگاه مسئول مکان توسکا چشمه می‌باشد

نماینده مردم شرق مازندران گفت : فرماندار و شهردار نقطه اتصال بین مردم و دولت است، وقتی فرمانداری و شهرداری پر کار و تلاشگر باشند مردم از دولت راضی خواهند بود و مشکلات جامعه حل خواهد شد.

وی ادامه داد : مسئولان نباید گِله گذاری کنند؛ باید مسئولان شهرستانها جهادگر باشند و  وظایف خود را بدانند و با پیگیریها به خوبی وظیفه‌ی خود را انجام دهند.

شاعری درمورد پروژه‌هایی که در بازه زمانی هفته دولت تا هفته دفاع مقدس اجرایی یا عملیات اجرای آن شروع می‌شوند، بیان کرد: منطقه شرق مازندران ۱۴۰ پروژه در مدت هفته دولت تا دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسند یا عملیات اجرایی آن شروع شده و یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها