مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در دیدار با فرمانده سپاه استان:

طلبه بدون تفکر بسیجی معنایی ندارد

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، گفت: در حوزه های علمیه خواهران استان همه طلاب بسیجی هستند و به این بسیجی بودن افتخار می کنند.
کد خبر: ۸۹۰۹۲۳۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) این استان، با اشاره به پیشرفتهای سخت افزاری و نرم افزاری حوزه های علمیه خواهران این استان در سالهای گذشته خاطرنشان کرد: به لطف الهی استقبال از حوزه های علمیه خواهران به سبب فراهم آوردن زیرساختها در همه زمینه ها رو به رشد است و هر سال نسبت به سال گذشته استقبال و جذب به سمت حوزه بیشتر می شود.

وی با اشاره به ساخت مجتمع بزرگ حوزوی فاطمه الزهرا(س) در شهرکرد تصریح کرد: زمین قابل توجهی برای ساخت این مجتمع حوزوی که شامل ساختمان مدیریت، مراکز مختلف آموزشی ویژه طلاب، حسینیه و مسجد و سالن کنفرانس است، در نظر گرفته شده که در حال حاضر فاز نخست آن یعنی ساختمان مدیریت مراحل پایانی خود را طی می کند.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه ساختمان جدید مدیریت حوزه های علمیه خواهران این استان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد، گفت: برای ادامه کار و تکمیل این پروژه عظیم نیازمند یاری سایر دستگاه ها به ویژه سپاه استان هستیم.

وی خواستار کمک همه جانبه سپاه استان در تکمیل این مجتمع بزرگ حوزوی شد و اظهار کرد: باید اقدامات دستگاه های انقلابی و دینی در راستای کمک به یکدیگر باشد که اگر این شد، رسیدن به اهداف عالی تحقق پیدا خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به نقش بسیج طلاب در مدارس علمیه خواهران این استان گفت: امور فرهنگی و بصیرتی در اولویت فعالیتهای حوزه های علمیه خواهران قرار دارد که نقش بسیج طلاب در این راستا غیرقابل انکار است.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه طلبه بدون تفکر بسیجی معنایی ندارد، خاطرنشان کرد: در حوزه های علمیه خواهران استان همه طلاب بسیجی هستند و به این بسیجی بودن افتخار می کنند.

وی سپاه و بسیج را تنها امید امروز کشور در بحث نفوذ دشمن دانست و اظهار کرد: متأسفانه در جذب کوتاهی کرده ایم؛ باید تبلیغ چهره به چهره را رسالت خود بدانیم و مردم را به سمت امور دین و انقلاب سوق دهیم، در این بین نیز همه مسؤول هستیم.

حجت الاسلام رحمانی در پایان ارتباط بین حوزه و بسیج را ناگسستنی بیان کرد و افزود: باید از ظرفیتهای مشترک هر دو نهاد برای رشد و پویایی انقلاب و ارزشهای دینی استفاده بهینه صورت گیرد.

ارسال نظرات