فرمانده بسیج دانش‌آموزی خلیل‌آباد در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد؛
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت علی‌اکبر(ع) خلیل‌آباد گفت: امسال تعداد 12 مدرسه در قالب اردوهای هجرت دانش‌آموزی در اردوهای 10 روزه مورد مرمت و بهسازی و زیباسازی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۰۹۲۳۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

 

اکبر قاسم نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: مرمت و بهسازی مدارس یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان است.

وی بابیان اینکه شرکت در این‌گونه برنامه‌ها در خصوصیات اخلاقی و رفتاری دانش‌آموزان تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان در این سن می‌توانند باعث ارتقاء حس مسئولیت‌پذیری آنان شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی حضرت علی‌اکبر(ع) خلیل‌آباد از مشارکت ۸۵ دانش‌آموز پسر در این اردوها خبر داد و تصریح کرد: این اردوها باهدف مشارکت دانش‌آموزان فعالیت‌های اجتماعی و کسب مهارت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدارس روستاهای مزده، سرمزده، هفت خانه، نقاب، کاهه، مهدی‌آباد، جابوز و تعدادی از مدارس شهر خلیل‌آباد مورد بهسازی و مرمت قرار گرفت، اذعان کرد: رنگ‌آمیزی، نقاشی، دیوارنویسی این مدارس با مشارکت بسیج دانش‌آموزی و آموزش‌وپرورش انجام شد.

قاسم نژاد در پایان با تأکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی ورزشی در قالب اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به‌منظور پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان مسابقات ورزشی، قرآنی و… در این روزها برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها