پنجمین شعبه مرکز آموزشی کانون زبان ایران در حوزه کودکان و نوجوانان شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۹۰۹۲۴۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محمد مردانی، رییس کانون زبان ایران در چهارمحال و بختیاری از افتتاح پنجمین شعبه کانون زبان ایران در استان خبر داد.

وی با اشاره به گسترش فعالیتهای آموزشی این مرکز در استان افزود: شعبه کانون زبان ایران در فارسان با 6 کلاس آموزشی و دو مدرس مجرب جهت 130 زبان آموز کودک و نوجوان آغاز به کار کرده است.

وی در این باره تصریح کرد: با توجه به علاقه مندی و استقبال کودکان و نوجوانان استان از کانون زبان ایران این مجموعه در نظر دارد فعالیتهای آموزشی خود را در نقاط مختلف توسعه داده و تاکنون سه شعبه در شهرکرد، یک شعبه در بروجن و یک شعبه در فارسان به صورت رسمی راه اندازی کرده است و در فرخشهر نیز یک واحد کوچک در کنار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داشته که با حضور مدرسین مجرب مشغول به فعالیت می باشد.

گفتنی است محل شعبه پنجم این واحد آموزشی واقع در فارسان خیابان بهشتی، روبروی مخابرات، طبقه دوم جنب مطب دکتر سلطانی است و در ترم های مختلف آمادگی پذیرش زبان آموزان این شهرستان را خواهد داشت.

ارسال نظرات