خبرهای داغ:
فرماندار نطنز عنوان کرد؛

کارمندان با حفظ ارزش های دینی به قانون و مقررات پایبند باشند

حسنی گفت: کارمندان در نظام جمهوری اسلامی باید با حفظ ارزش های دینی، انسانی و اجتماعی، به قوانین و مقررات در حین انجام وظایف اداری پایبند بوده و در راه تحقق اهداف و آرمان های نظام، شهدا، امام خمینی (ره) و دولت دوازدهم از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
کد خبر: ۸۹۰۹۲۹۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۶

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج یوسف حسنی در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهارم شهریور ماه روز کارمند، اظهار کرد: این روز به عنوان روز کارمند در تقویم رسمی کشور نامگذاری شده است تا ضمن قدردانی و تجلیل از زحمات شبانه روزی کارمندان دولت، یاد و خاطره تمامی شهدای دفاع مقدس، انقلاب،مدافع حرم، مدافع ولایت و به ویژه کارمندان روزهای پرافتخار دوران انقلاب را گرامی و یادشان را زنده بداریم.

فرماندار شهرستان نطنز ضمن تبریک این روز به کلیه خدمتگزاران نظام و به خصوص کارگزاران دولت در سطح شهرستان، افزود: کارمندان باید تمام تلاش خود را برای انجام وظایف و مسئولیت های قانونی که نسبت به آن نیز تعهد دارند، به کار گیرند.

وی تصریح کرد: حفظ حقوق مردم، تلاش برای پیشرفت نظام اداری و اعتلای منطقه، وجدان کاری، عدالت، صداقت و امانت داری، رازداری و خدمت به مردم از جمله شاخصه های مهمی هستند که کارمندان باید آن ها را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

حسنی اضافه کرد: کارمندان در نظام جمهوری اسلامی باید با حفظ ارزش های دینی، انسانی و اجتماعی، به قوانین و مقررات در حین انجام وظایف اداری پایبند بوده و در راه تحقق اهداف و آرمان های نظام، شهدا، امام خمینی (ره) و دولت دوازدهم از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

وی یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر را نیز گرامیداشت و خاطر نشان کرد: همه مسئولان در تمام نهادها و دستگاه های اداری از بالاترین رده تا کارمندان جزء باید با الگوگیری از ویزگی های اخلاقی، رفتاری و کرداری این دو شهید بزرگوار تمام تلاش و ظرفیت نهادهای متبوع خود را برای تحقق شعار سال با نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» به کار گیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار