خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان:

توطئه‌های آمریکا علیه ایران خاص مسائل هسته‌ای نیست

مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان اذعان کرد: آمریکا شیطانی بزرگ است که هرکجا که بتواند بر علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه می‌کند و این توطئه‌ها تنها خاص مسائل هسته‌ای نیست.
کد خبر: ۸۹۰۹۳۰۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

حجت‌الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع)تاکستان، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اهانت‌های اخیر آمریکا به ایران در هفته‌های اخیر اظهار کرد: اهانت‌ها، بدعهدی‌ها و خوی استکباری آمریکا و کشورهای غربی موضوعی تکراری و تمام نشدنی است.
وی تبیین کرد: بدعهدی‌های امریکا در خصوص مسائل هسته‌ای، حقوق بشر و موشک‌های بالستیک تمام نشدنی و راهکاری برای نشان دادن خودبزرگ‌بینی آمریکا در سطح منطقه است.
این مسئول با اشاره به بیانات رهبری تصریح کرد: آمریکا شیطانی بزرگ است که هرکجا که بتواند بر علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه می‌کند و این توطئه‌ها تنها خاص مسائل هسته‌ای نیست.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان ادامه داد: توطئه‌ها و بدعهدی‌های امریکا علیه ایران و به ویژه در برجام بیانگر ضعف آمریکاییان است نه قدرت آن‌ها و به خاطر آن است که ایران تنها نظامی است توانسته در مقابل استکبار آن‌ها ایستادگی کند.
صادقی ایستادگی در مقابل آمریکا را بهترین راهکار برای مقابله با آن‌ها دانست و تشریح کرد: ما باید همچون دوران پس از پیروزی انقلاب، دوران جنگ و دفاع مقدس با توکل به خدا و اتکا به نیروهای درونی در مقابل آمریکا بایستیم.
وی ادامه داد: اگر ما همچون برخی از آقایان حالت انفعال از خود نشان دهیم آمریکایی‌ها هر روز پرروتر شده و این انفعال ثمری برای ما به همراه نخواهد داشت.
این مسئول با تشبیه شرایط ایران و آمریکا به بازی فوتبال مطرح کرد: ما و آۀمریکا همچون رقیبان تیم فوتبال هستیم که اگر ما در لاک دفاعی فرو رویم آمریکاییان به ما گل خواهند زد و اگر حمله کنیم آن‌ها عقب‌نشینی کرده و مجبور به دفاع کردن می‌شوند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان در خاتمه خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که ایستادگی و عمل نمودن به بیانات مقام معظم رهبری سبب پیشرفت ما و عقب‌نشینی آمریکاییان می‌شود.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار