خبرهای داغ:
نشست سياسي فرماندهان و مديران بسيج شهرستان زيركوه با حضور آقاي نوفرستي كارشناس مسائل سياسي در محل نماز خانه ناحيه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۳۱۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، در اين جلسه كه به همت دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه زيركوه شد، كريمي فرمانده ناحيه زيركوه ضمن خيرمقدم به حضار،گفت:بنده يك توصيه به شما برادران و خواهران بسيجي دارم كه حتما به سمت شهدا برويد و هر شهري كه قرار است برويد ابتدا به سر مزار شهدا برويد و از شهدا استمداد بطلبيد و باور داشته باشيد كه شهدا زنده اند و براي دفاع از اسلام رفته اند.وي گفت همسر شهيد مدافع حرم شهيد حججي مي گويد:همسر من خدا را ديد و شهادت را هم ديد و زيبايي را در شهادت ديد و شهادت را انتخاب كرد و براي اينكه به آرزوي خودش يعني شهادت برسد 40 روز مي رود به مسجد جمكران و دعا مي كند كه به شهادت برسد.خيليا رفتند سوريه ولي سالم برگشتند. كريمي ادامه داد: شهيد حججي به دنيا پشت پا زد و با شهادت خود انقلابي در دل مردم بوجود آورد.وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت : امروزه يكي از مشكلات اساسي جهان اسلام و ايران ما اين است كه آنگونه كه بايد گوش به فرمان ولي فقيه و رهبري جامعه نيستيم.

در ادامه نوفرستي كارشناس مسائل سياسی، ضمن تبريك تبريك سالروز ازدواج حضرت علي (ع ) و حضرت فاطمه(س) به حضار گفت : اين ازدواج و پيوند درسهاي فراواني براي سعادت دنيوي و اخروي انسان ها دارد، يكي از راههاي شيطان اين است كه اعمال ما را زينت مي دهد و امروز يكي از زينت هايي كه امروز براي ما پيش بيني كرده است ، شيك و مدرن زندگي كردن است كه شاخصه هايي دارد،كه با شاخصه هايي كه در زندگي امامان معصوم هيچ سنخيتي ندارد، لذا بنده از همه ي شما برادان و خواهران ايماني درخواست مي كنم كه زندگي هايمان را با سيره اهل بيت بسنجيم تا در دنيا و آخرت محفوظ باشيم.

وي در ادامه سخنان خود با بيان اينكه: ايمان نقش اساسي در تصميم گيري هاي ما دارد ،گفت: اگر ما ايمان به خدا داشته باشيم هيچوقت به سمت آمريكا و كشورهاي استكباري براي حل مشكلات خودمان نمي رويم، چون آمريكا دشمن قسم خورده ماست و هيچگاه هم اين دشني آمريكا با ما تمام نمي شود مگر اينكه ما از انقلاب و اسلام و آرمان ها و ارزشهاي اسلام ناب دست برداريم و آنگونه زندگي كنيم كه آمريكا مي خواهد.لذا اگر كساني به آمريكا ايمان داشته باشند و ايمان به خدا را فراموش كنند يا در كنار ايمان به آمريكا قرار دهند ، شكست خواهند خورد.

وي با بيان اينكه برجام براي ما آبي گرم نكرد، گفت: در سال 92 كه سياست دولت برآن شد كه با كشورهاي استكباري سر ميز بنشيند و مذاكره كنند كه به زعم خودشان مشكلات كشور را از طريق رابطه با آمريكا و با برجام حل كنند ولي الان كه بنده با شما صحبت مي كنم نتنها برجام مشكلات را حل نكرد و و تحريم ها را برنداشت بلكه باعث شد بزرگترين تحريم ها چند وقت پيش به مردم عزيز ما تحميل شد.لذا نبايد ديگر بر جنازه برجام مردم را اميدوار كرد ، چون برجام هيچ سودي كه براي ما نداشت ، جز يك سود مهم و آن اينكه دولتمردان ما دوباره فهميدند كه به آمريكا نمي شود اعتماد كرد.

وي درپايان گفت: تنها راه درست كردن كشور از نظر اقتصادي ، فرهنگي و... توجه به استعداد هاي درون كشور و عملي كردن اقتصاد مقاومتي است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها