اعتراض فارغ‌التحصیلان رشته پرستاری به نحوه گزینش و استخدام پرسنل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد

جمعی از فارغ‌التحصیلان رشته پرستاری به نحوه گزینش و استخدام پرسنل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان پارس‌آباد اعتراض کردند.
کد خبر: ۸۹۰۹۳۱۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، یک فعال دانشجویی دانشگاه های پارس آباد در اين باره گفت: جمعی از فارغ التحصیلان رشته پرستاری شهرستان پارس آباد روز گذشته به نحوه گزینش و استخدام پرسنل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد اعتراض کردند.

وی گفت: در این اعتراض که ناصر نصيري معاون سیاسی امنيتي استاندار، ماريا موسوي مديركل سياسي استانداري و اكبر صمدي فرماندار شهرستان پارس آباد نیز حضور داشتند، دانشجویان با در دست داشتن نوشته هایی چون «خواستار لغو فوری جذب نیرو برای بیمارستان تازه تاسیس شده و برگزاری آزمون مجدد هستیم»، خواهان رسیدگی فوری مسئولان نسبت به این موضوع شدند.
 
این اعتراض در حاشیه افتتاحیه کلینیک تخصصی شهدای پارس آباد رخ داد که فارغ التحصیلان رشته پرستاری دانشگاه های پارس آباد نسبت به استخدام غیر بومی پرستاران در بیمارستان تازه تاسیس تجمع کردند.
 
همچنین در اعتراض به این موضوع تجمع دیگری نیز روز اول شهریورماه از سوی این فارغ التحصیلان برگزار شد که آيت الله عاملي نماينده ولي فقيه در استان و مجيد خدابخش استاندار اردبیل نیز حضور داشتند.
منبع: آران مغان
ارسال نظرات