مسئول بسیج کارگری کرمان خطاب به کارگران جوان کارخانه سیمان کرمان؛
فرمانده بسیج کارگری استان گفت : کارگر انقلابی امروز ، کارگاه و کارخانه محل کار خود را یک سنگر نظام می داند و با روحیه ایمان و دفاع از نظام کار در این سنگر را فراتر از دریافت مزد می داند و رسالت بزرگ خود را می داند که این سنگر را حفظ کند زیرا اگر چرخ کارخانه ای از حرکت باز ایستد به منزله این است که دشمن توانسته به اهداف خود برسدو این امر نشان از واگذاری سنگر به دشمن دارد.
کد خبر: ۸۹۰۹۳۸۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، روز گذشته فرمانده بسیج کارگری  استان از حلقه های صالحین کارخانه سیمان کرمان بازدید کرد .

حسین باقری در جمع اعضای حلقه ی صالحین  کارخانه سیمان کرمان گفت : امروز مهمترین وظیفه کارگران این است که تدین و وجدان کاری خود را با هم رشد دهند  و با بالا بردن روحیه ،افزایش بهره وری ، و جدان کاری و بالا بردن کیفیت کالای ایرانی را بر سر زبان ها جاری ساخته و نام ایرن را پر اوازه گردانند .

وی در ادامه افزود : کشو رهایی مانند ژاپن ،المان ، و غیره ..... بعد از جنگ های تحمیلی روزانه 14 تا 16 ساعت کا رمی کردند و اکنون آن کار و تلاش،  مسیر پیشرفت کشور شان در این  زمان  شده است 

باقری  ابراز کرد  : کار در کشو رها ی جنگ زده برای ساختن کشور بود نه برای تکه ایی نان برای رفع مایحتاج اولیه ، لذا اکنون ایران هم در همین وضعیت قرار گرفته است و دشمن با ترویج روحیه ، تحریم اقتصادی و امریکا هراسی و ترس از قدرت های بیگانه قصد دارد که در جنگ اقتصاد ی ایران و تولید کنند گان ایرانی را دلسرد کند لذا ما نباید اجازه پیروزی به وی را بدهیم .

فرمانده بسیج کارگری اذعان کرد : کارگر انقلابی امروز ، کارگاه و کارخانه محل کار خود را یک سنگر نظام می داند و با روحیه ایمان و دفاع از نظام کار در این سنگر را فراتر از دریافت مزد می داند و رسالت بزرگ خود را می داند که این سنگر را حفظ کند زیرا اگر چرخ کارخانه ای از حرکت باز ایستد به منزله این است که دشمن توانسته به اهداف خود برسدو این امر  نشان از واگذاری سنگر به دشمن دارد .

وی در پایان خاطر نشان کرد : الگوی دفاع مقدس بهترین نقشه و برنامه راه برای پیشرفت در جنگ اقتصادی است و این مقوله از بهترین شاخص ها در تولید و اقتصاد است ، رمز پیروزی های مکرر رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ، توسلات شبانه به ائمه اطهار ، اعتقاد ، ایمان به پیروزی  و توکل بوده است  لذا اکنون جوانان با این خشاب ها می توانند به پیروزی های قابل توجهی دست پیدا کنند .
انتهای پیام /ر

ارسال نظرات