خبرهای داغ:
با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر گردهمایی تبیینی ترویجی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی با محوریت آموزه های ناب اسلامی و کلید واژه های رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۳۹۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از فریدونشهر؛ نشست تبیینی ترویجی سبک زندگی کارکنان ناحیه در محل سالن نماز خانه ستاد ناحیه برگزار شد. این نشست  با محوریت آموزه های ناب اسلامی و تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین گشول استاد حوزه و دانشگاه در این نشست ابتدا با اشاره به رواج آسیب های اجتماعی مختلف در جامعه بخصوص با گسترده شدن کانال های مجازی ، به ترسیم یک شمی کلی از محیط زندگی انسان پرداخت و با اشاره به فطرت خداجوی انسان تنها راه در امان ماندن در مسیر زندگی را فراگیری و عمل به آموزه های ناب اسلام دانست . وی در این میان نقش کارکنان سپاه را در کسب آگاهی و آگاهی بخشی به جامعه را بی بدیل عنوان کرد و افزود بسیج و حوزه های علمیه مسئولیت سنگینی در این برهه از زمان خواهند داشت.

این استاد حوزه در ادامه گریزی به فرمایشات رهبر انقلاب در زمینه سبک زندگی زد و گفت : بهره گیری از هدایت های مقام معظم رهبری چه در بعد شخصی و چه در بعد سازمانی راهگشای آینده جامعه خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها