خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد قزوین در آستانه‌ی تشییع شهدا؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: حضور پر شور مردم در مراسم تشییع ۳ تن از شهدای مفقودالاثر تازه تفحص شده، یادآور حماسه شهیدان خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۰۹۳۹۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدا گفت: شهیدان با گذشتن از جان خود، درس ایثار و از خود گذشتگی را به آحاد جامعه آموختند.
وی با بیان اینکه شهدا رفتند تا امروز ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم، افزود: امروز وظیفه ماست که راه آن‌ها را ادامه بدهیم و در احیای آرمان‌های آن‌ها در جامعه تلاش کنیم.
حقایق‌پور با اشاره به بازگشت قهرمانانه‌ی ۳ شهید تازه تفحص شده‌ی استان، شهیدان حجت‌الاسلام والمسلمین جمشید آقاجانی، محمد ذوالفقاری و، ولی الله خمسه‌ای گفت: از عموم مردم همیشه در صحنه، انقلابی و شهیدپرور قزوین دعوت می‌کنم که در تشییع این شهدا حضور پرشوری داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: حضور پر شور مردم در مراسم تشییع ۳ تن از شهدای مفقودالاثر تازه تفحص شده، یادآور حماسه شهیدان خواهد بود.
این مسوول افزود: همچنین مردم شهیدپرور قزوین با حضور حماسی خود در استقبال و تشییع شهدای تازه تفحص شده یک بار دیگر اثبات می‌کنند که کنار خانواده‌های شهدا هستند و قدرشناسی خود را از ایثار و جانفشانی آن‌ها به نمایش خواهند گذاشت.
وی یاد و خاطره‌ی شهیدان را گرامی داشت و گفت: تشییع این شهدا در هفته دولت، سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر برگزار می‌شود و مردم با حضور در این مراسم، یک بار دیگر با اهداف امام خمینی (س)، شهدای دفاع مقدس و شهدای دولت تجدید بیعت خواهند کرد.
این مسوول گفت: مراسم تشییع ۳ شهید تازه تفحص شده‌ی استان همزمان با سالروز شهادت امام محمدباقر (ع)، روز سه‌شنبه، هفتم شهریور ماه سال جاری، ساعت ۱۰ صبح از امامزاده اسماعیل (ع) واقع در ابتدای خیابان شهید انصاری به سمت امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدا برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: پیکر مطهر شهید محمد ذوالفقاری در گلزار شهدای قزوین تدفین می‌شود و پیکر مطهر شهید حجت‌الاسلام جمشید آقاجانی و شهید، ولی الله خمسه‌ای به زادگاهشان جهت تشییع و تدفین انتقال می‌یابد
۱۰۰۱/پ ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها