حسین چاهبندی؛

توزیع هزار نسخه از خطبه غدیر در دهه امامت و ولایت در شهر دیّر

بوشهر-مسوول بنیاد بین المللی غدیر شهرستان دیّر از توزیع هزار نسخه از خطبه غدیر در دهه امامت و ولایت در شهر دیّر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۲۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیّر،حسین چاهبندی صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی مراسمات دهه امامت و ولایت با بیان این که مسئله غدیر حلقه مفقوده جامعه است، اظهار داشت: در مراسمات مربوط به غدیر باید جایگاه غدیر و اهمیت مسئله جانشینی پیامبر در بین جامعه تبیین شود.

وی افزود: امسال با هماهنگی بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر و استاندار بوشهر طرح غدیر روستایی با هدف نهادینه‌کردن فرهنگ غدیر در روستاها و تشکیل ستادهای روستایی غدیر برنامه‌ریزی شده است.

مسوول بنیاد بین المللی غدیر شهرستان دیّر تصریح کرد:  همگان در حد وسع خود در شناساندن شخصیت امیرالمومنین(ع) و جایگاه غدیر در اسلام تلاش کنند.

وی از توزیع هزار نسخه از خطبه غدیر در دهه امامت و ولایت در شهرستان دیّر خبر داد و عنوان کرد: این حرکت فرهنگی به صورت خودجوش توسط موکب هیأت محبین اهل‌بیت  انجام می‌شود.

چاهبندی با تأکید بر این که نباید با مسئله غدیر عادی برخورد کنیم، اضافه کرد :مراسمات دهه امامت و ولایت درمساجد با تبلیغات گسترده  در محلات و دعوت از عموم مردم همراه باشد تا برنامه‌های با کیفیتی در این ایام برگزار شود.

وی یاد آور شد: در شهرستان دیّر 110 موکب وجود دارد و همانطور که در محرم و صفر فعالیت دارند در تمامی ایام سال و شادی ائمه معصومین(ع) نیز نقش داشته باشند.

این مسوول عنوان کرد: با هماهنگی کمیته امداد شهرستان دیر،  برپایی سفره اطعام مددجویان و مردم  و همچنین جشن ویژه اصناف با مشارکت بازاریان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: امسال بازسازی واقعه غدیر در شهر آبدان برگزار می‌شود که نقش زیادی در آشنایی مردم با چگونگی واقعه غدیر دارد.

چاهبندی یادآور شد: مراسم معنوی دعای عرفه نیز روز پنجشنبه ساعت 16:30 در محل مصلای شهدای محراب دیّر برگزار خواهد شد.

انتهای خبر./

ارسال نظرات