نماینده، ولی فقیه در سپاه قروه گفت: بد حجابی و عدم رعایت عفت و حیا در جامعه با افزایش التهابات جنسی روبرو خواهد بود که میزان آسیب‌های اجتماعی را نیز بالا می‌برد.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۲۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی در نشست کارگاه ترویج سبک زندگی اسلامی که با محوریت تاکید بر عفاف و حجاب و به همت حوزه بسیج ادارات، اصناف و کارگری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در سالن نور اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه دو دیدگاه غربی و اسلامی بر جهان حاکم هستند، اظهار داشت: در دیدگاه غربی نگاه به مادی گرایی و دنیای فانی انسان بسنده می‌شود و جهان دیگری برای انسان متصور نیست در حالی که در نگاه معنوی و اسلامی انسان دارای یک روح در بدن می‌باشد که حقیقت جشم به روح ان بستگی دارد و دنیای پس از مرگ برای انسان جاری است.

وی با بیان اینکه در نگاه غربی انسان به پوچی و تباهی خواهد رسید افزود: دنیای غرب برای دست یابی به آمال و آرزو‌های خود زن را به عنوان ابزار و وسیله‌ای در اختیار انسان قرار داده است در حالی که در دین مبین اسلام زن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه قروه خاطر نشان کرد: بستری که امروز دنیای غرب برای زنان فراهم می‌نماید برای دستیابی به لذت است.

وی افزود: در دین مبین اسلام زن از یک جایگاهی برخوردار است که قابل دسترسی آسان نمی‌باشد و همیشه به عنوان یک گوهر نایاب در نظر گرفته می‌شود.


شفیع خانی با اشاره به اهداف برخی افراد از بیان وازه هایی، چون تفکر آزادی افزود: این افراد به دنبال دستیابی به لذت‌های خود هستند و در این میان تفاوتی برای ان‌ها وجود ندارد.


وی ادامه داد: امروز سن ازدواج بالا رفته است و از سویی آمار طلاق نیز افزایش یافته است چرا که تنوع طلبی و دست یابی به افراد به آسانی میسر است.





نماینده، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه بیان داشت: در این شرایط اولین آسیب و خطرناک‌ترین آسیب متوجه زنان است و باید در این میان بانوان با هوشیاری بیشتری اقدام کنند.


شفیع خانی افزود: بد حجابی و عدم رعایت عفت و حیا در جامعه با افزایش التهابات جنسی روبرو خواهد بود که میزان آسیب‌های اجتماعی را نیز بالا می‌برد.

وی ادامه داد: به مرور زمان وقتی انسان در مسیر بالارفتن سن قرار می‌گیرد دیگر مورد توجه قرار نخواهد گرفت و در این میان افسردگی و ناامیدی از زندگی برای فرد باقی خواهد ماند.


حجت الاسلام شفیع خانی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در خانواده‌ها کودکان دارای هوشیاری هستند و بسیاری از مسائل را درک می‌کنند افزود: خانواده‌ها باید با آگاهی از توانایی‌های فرزندان خود با آنان رفتار کنند و مانع از به انحراف کشیدن کودکان خود شوند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات