همزمان با هفتم شهریور برگزار می شود؛

مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در شهرکرد

مراسم شهادت امام محمد باقر علیه السلام و همچنین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۷۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علی گرجی در جلسه برنامه‌ریزی ستاد هشتم شهریورماه استان گفت: در سالروز شهادت جانسوز حضرت امام محمد باقر(علیه السلام) به منظور گرامیداشت اسوه‌های خدمت گزاری و تقوا، مراسم بزرگداشتی در شهرکرد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به مناسبت هشتم شهریورماه و روز جهانی مبارزه با تروریسم، افزود: تبیین چهره منافقان و گروهک های وابسته به استکبار جهانی، بازشناسی اندیشه شهیدان رجایی و باهنر و تبیین علل و انگیزه وقوع حادثه 8 شهریور، بیان پیامدهای فاجعه هشتم شهریور و روشنگری برای نسل جوان از جمله اهداف ویژه برنامه های هفته دولت به شمار می رود.

گرجی، بازشناسی اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر را از دیگر اهداف بزرگداشت هفته دولت برشمرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر در طی 30 روز چنان اقداماتی داشتند که همچنان در اذهان عمومی باقی مانده است و نیاز است مجددا اندیشه‌های این بزرگواران بازشناسی شود.

وی، پایبندی به اصول اسلامی و انقلاب را از مهم‌ترین شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: شهیدان با دفاع بی‌منت از محرومین، ساده زیستی، دقت در نحوه استفاده از بیت‌المال، مردم داری و مهرورزی، مقابله با فساد، تبعیض و بی‌عدالتی جاودانه شدند.

علی گرجی، در ادامه با دعوت از عموم مردم ولایتمدار برای شرکت در این مراسم اظهار داشت: این مراسم روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه از ساعت 11:30  در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار می شود.

گفتنی است: مدیر حوزه‌های علمیه استان چهارمحال و بختیاری سخنران و حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل احمدی مداح این مراسم خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار