مسئول قرارگاه راهیان نور استان خوزستان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
نادر محمد میسی گفت: راویانی که صحبت می کنند در دفاع مقدس نقش داشته اند و حضورشان مثمر ثمر و جذاب است، آنها با بازگویی خاطراتشان و تشریح مناطق عملیاتی ارتباط بسیار خوبی را برای مخاطبان به وجود می آورند.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۸۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

نادر محمد میسی  مسئول قرارگاه راهیان نور استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش بسیج در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت گفت: یکی از نقش های بسیج همین حضور کاروان های  راهیان نور است که به مناطق عملیاتی جنوب و غرب و شمال غرب اعزام می شوند.

وی افزود: حضور نوجوانان و جوانان و خصوصا دانش آموزانی که هر ساله به این مناطق سفر می کنند با توجه به فضاسازی که در آنجا توسط یادمان ها صورت گرفته و راویانی که همراه کاروان ها هستند یا در یادمان ها مسقر می باشند بازگویی خاطرات و رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس است.

مسئول قرارگاه راهیان نور استان خوزستان تصریح کرد: خیلی از مناطق عملیاتی ما هنوز دست نخورده اند و حس و حال عجیبی را منتقل می کنند، کاروان ها از نزدیک شرایط مناطق جنگی و گرمای هوا را لمس می کنند چرا که جنگ در خوزستان در گرمای شدید هوا بوده و جوانانی که دوران دفاع مقدس را ندیده اند می توانند ارتباط خیلی خوبی با شهدا بگیرند.

محمد میسی  اظهار داشت: راویانی که صحبت می کنند در دفاع مقدس نقش داشته اند و حضورشان مثمر ثمر و جذاب است، آنها با بازگویی خاطراتشان و تشریح مناطق عملیاتی ارتباط بسیار خوبی را برای مخاطبان به وجود می آورند.

مسئول قرارگاه راهیان نور استان خوزستان بیان داشت: یکی از روش های دیگر برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت همین یاد واره های شهداست که در همه جای کشور برگزار می شود و خواندن وصیت نامه شهدا در این مراسم ها و معرفی زندگینامه شهید به مردم باعث ارتباط بین شرکت کننده در مراسم و شهیدان بزرگوار می شود.

محمد میسی  گفت: نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم حضور نیروهای بسیجی در بین خانواده های شهدا و ایثار گر است که خیلی هم موثر بوده که بسیجیان از پایگاه های مختلف در خانه شهدا جمع می شوند و از نزدیک با خانواده های آنها صحبت کرده و خاطرات و زندگی شهید را جویا می شوند.

 

 

ارسال نظرات