نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از ورود به شهرکرد به مقام والای شهدای استان چهارمحال و بختیاری ادای احترام کرد.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۱۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سید محمد علی شهیدی که به نمایندگی از هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است با استقبال قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز دوشنبه 6 شهریور ماه وارد شهرکرد شد و با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای استان چهار محال و بختیاری ادای احترام کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، در این مراسم با اشاره به طرح ساماندهی گلزارهای شهدا گفت: بیش از نوزده هزار و 900 گلزار شهدا در سراسر کشور وجود دارد که حدود ۱۴ هزار گلزار ساماندهی شده و ساماندهی گلزارهای باقیمانده نیازمند تأمین اعتبار است، ضمن اینکه بنا به برنامه پیش روی ساماندهی گلزارهای تا پنج مزار شهید با اولویت انجام خواهد شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران مدافع حرم گفت: بنیاد به محض اعلام واحد اعزام کننده نسبت به ارائه خدمات به این عزیزان حسب قوانین و مقررات اقدام می‌کند و البته کمیته احراز شهادت نیز به وظایف خود عمل می‌کند.

معاون رییس جمهور در مورد گرامیداشت شهدای منا، تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در مورد این شهدا در نظر گرفته شده و کنگره شهدای منا در تهران برگزار می‌شود و در مراکز استان‌هایی که دارای شهدای منا هستند نیز مراسم‌های جداگانه‌ای برگزار می‌شود.

گفتنی است، خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور در گلزار شهدای شهرکرد با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و مسائل خود را مطرح کردند و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نیز دستورات لازم برای پیگیری مسائل این عزیزان را صادر کرد.

دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، شرکت در شورای اداری و افتتاح ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از پروژه‌های استانی به صورت ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه‌های سفر حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به استان چهارمحال و بختیاری است.

ارسال نظرات