فرازی گفت: جنگ نرم با هدف بی تفاوت کردن نسل جوان به مسائل کشور و ایجاد رعب و وحشت از مسائلي همچون فقر و جنگ کاهش روحیه و کارایی تبلیغات سیاه شایعه افکنی و با ابزار های رادیو و تلویزیون مطبوعات موسیقی گرافیک حتی کارتون ها همه افراد جامعه بلاخص رهبران و نخبگان علمی و فرهنگی قومیت های خاص را تهدید می نماید.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۲۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت پایگاه بنت الزهرا حوزه 216 حضرت زکیه (س) کارگاه اموزشی مادران پرچم دار همزمان با اغاز هفته دولت با حضور سرکار خانم فرازی و بسیجیان این پایگاه برگزار گردید.

یکی از اهداف  جنگ نرم بی تفاوت کردن جوانان به مسائل کشور است


فرازی در این جلسه اظهار داشت : تا سال 1945 میلادی غالب جنگ ها جنگ سخت بود پس از ان با توجه به دو قطبی شدن جهان به بلوک غرب و شرق دور جدیدی از رقابت ها میان امریکا و شوروی سابق اغاز شد که به جنگ سرد مشهور گردید.


وی افزود: جنگ سرد ترکیبی از جنگ سخت و نرم بود که طی ان دو ابر قدرت عینی تهدیدهای سخت از رویارویی مستقیم با یک دیگر پرهیز می کردند .

فرازی بیان داشت:  این نوع جنگ از فروپاشی شوروی سابق شروع و تا کنون ادامه داشته و متکی بر تهدیدات نرم و قدرت نرم فرهنگی و اجتماعی است.


این کارشناس تصریح کرد: امریکایی ها با انقلاب های رنگی در چندین کشور بلوک غرب و شرق توانسته اند موفق به تغییر رژیم سیاسی ان کشور مقصد شوند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: جنگ نرم با هدف بی تفاوت کردن نسل جوان به مسائل کشور و ایجاد رعب و وحشت از مسائلي همچون فقر و جنگ کاهش روحیه و کارایی تبلیغات سیاه شایعه افکنی و با ابزار های رادیو و تلویزیون مطبوعات موسیقی گرافیک حتی کارتون ها همه افراد جامعه بلاخص رهبران و نخبگان علمی و فرهنگی قومیت های خاص را تهدید می نماید و ما باید با تکیه بر 12 گام بیانات رهبری در مقابل این تهدیدات پیروز شویم.

خبرنگار بسیجی: فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها