مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر
بوشهرـ مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: راهیان نور در استان بوشهر به سمت جنوب، غرب و دریا صورت می گیرد که اعزام های دانشجویی، دانش آموزی و سایر اقشار حضور دارند.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۲۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ عبدالهادی سبحانی خواه مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در مراسم تجلیل از شهداء،گفت: امروز در جمع عزیزانی حضور داریم که با اخلاص خود در راهیان نوز حضور می بابند و به عنوان سفیران فرهنگی در ایثار و شهدات را به جامعه منتقل می کنند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: راهیان نور در استان بوشهر به سمت جنوب، غرب و دریا صورت می گیرد که اعزام های دانشجویی، دانش آموزی و سایر اقشار حضور دارند.

سبحانی خواه با بیان اینکه سال گذشته استان بوشهر جزء استان های برتر در قرارگاه راهیان نور بوده است، افزود: در سال گذشته مجموعه اعزام های عموم مردم به راهیان نور 33هزار نفر بوده است و بیش از 36هزار نفر در اردوگاه اسکان داده شده است.

وی تصریح کرد: در اردوهای راهیان نور یکی از اقدامات فرهنگی که انجام می شود جمع آوری دل نوشته، فیلم های کوتاه و تصاویر زائرین است که علاوه بر اینکه آرشیو می شود به جشنواره ها نیز ارسال و به برگزیده گان هدایایی داده می شود./انتهای پیام

 

ارسال نظرات