معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش
بوشهرـ معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گفت: طی 4سال گذشته بیش از 42هزار دانش اموز به همراه مربیان و مدیران به راهیان نور اعزام شده اند که در سال تحصیلی جدید از 12مهرماه کاروان های دانش آموزی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۳۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم تجلیل از دست اندر کاران راهیان نور و خادمین شهداء توسط ساطمان اردویی و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با عنوان همایش تجلی اخلاص با حضور فرماندهی و مدیران ارشد سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فرماندهی منطقه دوم دریایی سپاه، مدیران و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، خادمین شهداء، دانش آموزان و روحانیون و راویان برگزار شد.

سیروس فتحی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش با گرامی داشت یاد شهداء گفت: کلمه اصلی و کلیدی در راهیان نور ایجاد زمینه برای ضیافت با معرفت است و در تلاش هستیم دانش آموزان به بهترین شکل ممکن درس ایثار و شهادت را بیاموزند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اظهار کرد: طی 4سال گذشته بیش از 42هزار دانش اموز به همراه مربیان و مدیران به راهیان نور اعزام شده اند که در سال تحصیلی جدید از 12مهرماه کاروان های دانش آموزی آغاز خواهد شد.

فتحی افزود: در سال تحصیلی گذشته بیش از 2هزار دانش آموز در عملیات فرهنگی راهیان نور اعزام شده اند و استان بوشهر در سال گذشته جزء اولین استانی بود که اعزام دانش آموزان به راهیان نور داشته است./انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها