بسیج دانشجویی دانشگاه علم‌وصنعت در حمایت از کمپین سعودی نمیخرم (تحریم کالاهای سعودی) بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۴۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، بسیج دانشجویی دانشگاه علم‌وصنعت در حمایت از کمپین سعودی نمیخرم (تحریم کالاهای سعودی) بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم 
امام صادق (عليه‌السلام) :«وَ مَا مِنْ مُؤْمِنٍ يَخْذُلُ أَخَاهُ وَ هُوَ يَقْدِرُ عَلَى نُصْرَتِهِ إِلَّا خَذَلَهُ اللَّهُ فِى الدُّنْيَا وَ الْآخِرَه؛»

 «هيچ مؤمنى نيست كه دست از يارى برادرش بردارد، در حالى كه قدرت و توانايى يارى كردن را دارد، الاّ اين كه خداوند در دنيا وآخرت دست از يارى او خواهد كشيد.»
المحاسن ؛ ج‏1 ؛ ص99

مردم شریف ایران 
سلام علیکم

همانطور که می دانید رژیم جنایتکار آل سعود، اینک در حالی مراسم حج را برگزار می کند که خون هزاران زن و مرد و کودک بی گناه را به گردن دارد.
در یمن، کودکان با چهره های خونین و خاک آلود برای همیشه به خواب رفته اند. سهم بازماندگان، زندگی در میان خرابه ها و گرسنگی تا پای مرگ است. 
روزگاری لابلای این تل انبوه ویرانه ها جشن ازدواجی برپا بود که با هدیه سعودی ها، به خون کشیده شد.
شنیده ها از جنایات دست پروردگان رژیم وحشی آل یهود در عراق و سوریه آنچنان دردناک است که نفس را حبس می کند و ادامه حیات را دشوار.
دختر سه ساله شهید ایرانی منا اکنون 5 ساله است و دلتنگ پدر. 
داغ جنایت آل سعود در مراسم برائت از مشرکین سال 66 هنوز تازه است و جانگداز؛ و هر چند زمان بگذرد از یاد نخواهیم برد که رژیم سفاک سعودی با هرچه در توان داشت از سنگ و شیشه و گلوله و ... ناجوان مردانه به حاجیان بی پناه حمله برد و بیش از 300 نفر را به شهادت رساند.
خشم انقلابی ما را این جملات پیر جماران آرام می کند که فرمود: اگر از صدام بگذریم، اگر مسئله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایت های آمریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت.
با نزدیکی به پایان اعزام حجاج ایرانی به مراسم حج، جا دارد با پیوستن به کمپین #سعودی_نمیخرم در راستای عدم حمایت از رژیم آل سعود، گامی در راستای کمک به مردم مظلوم و مسلمان کشورهای منطقه برداریم.
#بسیج_دانشجویی_دانشگاه_علم_و_صنعت_ایران ضمن حمایت از راه اندازی کمپین #سعودی_نمیخرم (تحریم کالاهای سعودی) توسط بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر، از تمامی ملت شریف و مبارز ایران دعوت می کند به این کمپین بپیوندند و به طور ویژه از حجاج عزیز درخواست می کند ضمن خودداری از خرید کالاهای سعودی، دیگران را نیز به این امر مهم دعوت کنند.

والسلام علی من التبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه علم‌وصنعت ایران

ارسال نظرات