با حضور استاندار سمنان 44 پروژهبا اعتبار 14 میلیارد تومان در سطح شهرستان میامی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۵۶۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

محمد مهدی کریمی در آیین افتتاح همزمان پروژه های شهرستان میامی در محل ساختمان تازه تاسیس ثیت اسناداین شهرستان، پروژه های قابل افتتاح شهرستان را 44 پروژه یاد کرد وگفت: از این تعداد پروژه 33 پروژه استانی و 10 پروژه ملی و یک پروژه در بخش خصوصی است که با اعتبار 14 میلیار تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: 10 درصد پروژه های استان در شهرستان میامی افتتاح خواهد شدکه از نظر سرانه جمعیت در وضعیت خوبی قرار داریم ولی از نظر تسهیلاتی بسیار کم است.

کریمی با بیان اینکه 6 پروژه در هفته دولت در میامی کلنگ زنی می شود، گفت: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 6 میلیاردو 500 میلیون تومان پیش بینی شده است.

فرماندار میامی با اشاره به اینکه از نظر تعدادپروژه دهیاری ها با 11، بنیاد مسکن با9 و اداره برق بیشترین تعداد پروژه را دارا هستند، گفت: از نظر اعتبار اداره راه، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و نفت بیشترین اعتبار صرف شده است.

وی افزود: پروژه های جاده میامی به جیلان، روکش آسفالت جاده میاندشت به عباس آباد، حفاری 4 حلقه چاه آب شرب، پارک آب مرجان وتفرجگاه سه چنار، ساخت 950 منزل مسکونی حادثه دیده در زلزله نردین، آغاز پروژه های بیمارستان 32 تختخوابی و درمانگاه در میامی،2 مورد کاهش پیچ های خطرناک کالپوش ، جاده پل ابریشم که 10 کیلومتر آن آماده شده و10 کیلومتر دیگر آن انجا نشده و توانمندسازی 6روستا در دست اقدام است.

کریمی با بیان اینکه 30 معدن در سطح شهرستان شناسایی شده است، بیان کرد: چشم اندازشهرستان خارج شدن از کشاورزی محض به سمت معدن است.

فرماندار میامی افزود: تا به امروزبا 34 سرمایه گذار صحبت شده است که تنها 4 نفراز آنها تا به امروز آماده سرمایه گذاری شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها